היום המכריע

קרב על כל קול: הגר"ש עמאר שוחח עם חברי גוף הבוחר

לפי הערכות הגר"ש עמאר והרב אריה שטרן ייבחרו היום לכהן ברבנות ירושלים, למרות זאת, הרב עמאר שוחח אמש טלפונית עם חברי הגוף הבוחר לוודא כי בכוונתם להצביע עבורו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש עמאר (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)

הקרב על רבנות ירושלים - יום הבחירות: אחר הצהריים (שלישי), בשעה 16:00 יגיעו בזה אחר זה 48 חברי גוף הבוחר בכדי לבחור שני רבנים ראשיים לעיר ירושלים, לאחר 11 שנים בה נותרה העיר ללא רבנים מכהנים.

בשעה 19:00 הקלפיות ייסגרו והליך ספירת הקולות יצא לדרך, כאשר בסביבות השעה 20:00 ייצאו ראש העיר ניר ברקת, סגן שר הדתות אלי בן דהן ויו"ר ועדת הבחירות מאיר כהנא ויכריזו על שני המנצחים.

באם לא יהיו הפתעות מיוחדות, הרי שלפי הערכות הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר צפוי להיבחר כרבה הראשי הספרדי של ירושלים והרב אריה שטרן צפוי להיבחר כרבה הראשי האשכנזי של העיר.

למרות זאת, אף מועמד לא לוקח סיכון, ביממה האחרונה התקשרו המועמדים לחברי גוף הבוחר התומכים בהם בכדי לוודא כי הם יצביעו עבורם ולא ישנו את דעתם ברגע האחרון.

ל"כיכר השבת" נודע כי אמש התקשר הראשל"צ הגר"ש עמאר לחברי גוף הבוחר, חלקם מתנועת ש"ס, וברך אותם כשהוא בודק כי בכוונתם עדיין לתמוך בו לתפקיד הרב הראשי הספרדי, השיחה נעשתה למרות שחלקם וודאי ייתמכו בו.

כזכור, כפי שנחשף לראשנה ב"כיכר השבת", שלשום הגיעו חברי גוף הבוחר של ש"ס למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן וזה הורה להם לתמוך בגר"ש עמאר ובגאון הרב משה חיים לאו לרב האשכנזי.

הגר"ש עמאר עלה הבוקר לקברו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, בהמשך הוא יגיע לקברו של הגאון רבי שלום משאש זצוק"ל, מי שהיה רבה של ירושלים האחרון ובצהריים הוא צפוי להגיע לקבר התנא רבי שמעון בר יוחאי במירון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר