אחרי כשנתיים בכלא דודי אפל שוחרר

לאחר שוועדת השחרורים החליטה לקצר את עונשו, איש העסקים החרדי, דודי אפל, יצא לחופשי. אפל ישב מעט יותר משנתיים על עבירות שוחד ונקס בסך מיליון שקלים (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
דודי אפל (גדעון מרקוביץ, פלאש 90)

יותר משנתיים אחרי שנכלא, איש העסקים החרדי דודי אפל, שוחרר היום (ראשון) מכלא מעשיהו והפך לאזרח חופשי. זאת לאחר לאחר שבתחילת החודש אישרה ועדת השחרורים שליד השב"ס הפחתת שליש ממאסרו.

כמה שעות לפני שאנשי ועדת השחרורים של שירות בתי הסוהר התכנסו בכדי לדון בקיצור עונשו אפל שילם 850 אלף שקלים לקופת המדינה בגין הרשעתו במתן שוחד. הכסף המדובר שולם למרות שאפל נמצא בהליך פשיטת רגל במסגרתו הוגשו נגדו תביעות הנאמדות בעשרות מיליוני שקלים.

את התשלום המדובר שילם אפל לאחר שבתחילה סירב לשלמו, וזאת במסגרת מאבק שנמשך חודשים רבים קודם הדיון בוועדת השחרורים. אפל טען כי אינו חייב לשלם את הקנס וזאת משום מצבו הכלכלי שכאמור במסגרתו הוא מבקש להכריז על פשיטת רגל.

את הקנס המדובר אפל עצמו לא יכול היה לשלם אך לעזרתו נחלצו בני משפחתו וקרוביו. בהודעה שמסר המרכז לגביית קנסות נכתב כי "משפחת אפל וקרוביו אספו כספים כדי לשלם את תשלום הקנס, לרבות חלק מהפיגורים".

בשנת 2010 הורשע אפל בשלוש עבירות של שוחד, הקשורות לקידום ענייניו העסקיים בחברות הבנייה שבשליטתו. אפל נידון לשלוש וחצי שנות מאסר בפועל וקנס בסך מיליון שקלים, אך כניסתו לכלא נדחתה בשל הערעור שהגיש.

מדובר היה בתיק הסבוך שההתנהלות בו נמשכה יותר משבע שנים ואשר במהלכה נשמעו עדויותיהם של קרוב ל-200 אנשים. לפני כמה שבועות הוחלט כאמור בשב"ס לנקות שליש ממאסרו ובעקבות ההחלטה הוא להשתחרר בסוף החודש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר