צפו: משה גפני נוקם בח"כים הערבים וב'יש עתיד'

לאחר שהח"כים הערבים נעדרו מההצבעה על חוק הגיור ובכך אפשרו את העברתו, הגיעה הנקמה של חברי הכנסת החרדים בדיון בוועדת הפנים על החוק למניעת הסתננות. צפו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: באדיבות המצלם; תמונה: פלאש 90)

הנקמה הגיעה: יום לאחר שחברי הכנסת הערבים נעדרו מההצבעה על חוק הגיור בוועדת החוקה של הכנסת - בניגוד להתחייבות שלהם ליו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני וזאת לאחר הבנות שהגיעו עם השר שי פירון, ובכך איפשרו את אישור החוק בוועדה, הגיעה הנקמה של חברי הכנסת החרדים בוועדת הפנים.

ועדת הפנים אישרה היום (שלישי) להחיל דין רציפות על הצעת החוק למניעת הסתננות שאושרה בקריאה ראשונה בכנסת ה-18 ביוזמת היו"ר ח"כ מירי רגב וח"כ אופיר אקוניס (הליכוד).

במהלך הדיון הביעו חברי סיעת 'יש עתיד' התנגדות לדין הרציפות. רגב אמרה כי "הבטיחה ליו"ר הקואליציה שההצעה לא תקודם במליאה עד שנגיע להסכמות קואליציוניות".

לפי ההצעה, מי שהעסיק מסתנן ללא רישיון עבודה בישראל דינו יהיה חמש שנות מאסר או קנס לפי חוק העונשין. עם זאת, מוצע לקבוע כי התיקון ייכנס לתוקף רק כאשר יהיו בידי המדינה די מקומות משמורת שבהם יוחזקו מסתננים לפי חוק למניעת הסתננות, "מאחר שתחילה מיידית של התיקון המוצע עלולה לגרום לכך שלמסתננים שכבר נמצאים בישראל לא תהיה דרך לספק את צורכיהם הבסיסיים".

חברי הכנסת הערבים ו'יש עתיד' הצביעו נגד, אך חברי הכנסת החרדים החליטו לתמוך בחוק בכדי להביך את 'יש עתיד' והערבים.

צפו בוידאו מהוועדה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר