פרסום ראשון

פגישת הפיוס בין דרעי וישי נערכה בביתו של מאיר גל

יו"ר ש"ס אריה דרעי נועד אמש לפגישת פיוס עם ח"כ אלי ישי, פגישה עליה סיכמו הצדדים כי תישמר תחת מעטה חשאיות, הן על פרטי המקום בו היא נערכה ועל הנושאים השונים בהם דנו השניים • ל"כיכר השבת" נודע כי הפגישה, שלדברי ישי נערכה לבקשתו, התקיימה בביתו של מאיר גל (חרדים, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מאיר גל, אריה דרעי ואלי ישי (צילום: יעקב כהן, Miriam Alster - פלאש 90)

הפיוס בש"ס: יו"ר ש"ס אריה דרעי וח"כ אלי ישי, היו"ר הקודם, נועדו אמש (שלישי) לפגישת פיוס ראשונה מאז ביקש דרעי מישי לתת הצ'אנס לשלום.

ל"כיכר השבת" נודע כי הפגישה שנערכה תחת מעטה חשאיות, נערכה בביתו של מאיר גל בבני ברק.

קרא עוד:

אריה דרעי מחד ואלי ישי מאידך, סיכמו ביניהם כי שום פרט מהפגישה לא יצא אל כלי התקשורת ובנוסף שמרו באדיקות על מקום הפגישה, כאשר לא עדכנו בכך אפילו לא את עוזריהם הקרובים והדוברים.

אך כאמור, ל"כיכר השבת" נודע כי מקום הפגישה הוא בביתו של איש העסקים מאיר גל, מבעלי אתר "בחדרי חרדים".

מקורביו של ישי סיפרו אמש כי הפגישה עם דרעי נעשתה לבקשתו, ולמעשה בכך השיב באופן חיובי לבקשתו של דרעי לתת צ'אנס לשלום בתנועה הספרדית.

בסביבת אריה דרעי אמרו ל"כיכר השבת" כי השניים סיכמו על שיתוף פעולה מלא בחודשים הקרובים בתחום הפרלמנטרי ובתחום הפנים-תנועתי.

מאיר גל סירב להגיב לדברים.

כזכור, ביום חמישי האחרון, לאחר למעלה משנה בה שרר קרע בתנועת ש"ס בין מחנה אלי ישי למחנה אריה דרעי, ביקש דרעי מישי בפני חברי הכנסת ועשרות פעילי ש"ס להצטרף אליו ולאחות את הקרעים בתנועה: "אלי, אנחנו רוצים לעבוד איתך ביחד. אתה השותף הבכיר ביותר שיש לנו ולי באופן אישי. יש לי אמון מלא בך. אני רוצה להמשיך לעבוד איתך יחד. אני מבקש שתתן לנו את הצ'אנס - תעבוד איתנו יחד".

יצוין כי בפעם האחרונה שהשניים ישבו לפגישה, הייתה לאחר פטירת מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, אז המקורבים גם טענו כי הפגישה הייתה באווירה טובה וכי השניים סגרו על שיתוף פעולה, מה שבפועל לא קרה, והשנה האחרונה הוכיחה יותר מכל כי המחלוקת בש"ס גדולה.

כעת, על השניים יהיה להוכיח בתקופה הקרובה כי פניהם אכן לשלום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר