מסתמן: עו"ד תומר מוסקוביץ ימונה למנכ"ל הרבנות

לאחר עשרה חודשים בהן פעלה ועדת האיתור, מסתמן כי הושגה הסכמה בין הרבנים הראשיים למשרד הדתות סביב מינויו של עו"ד תומר מוסקוביץ למנכ"ל הרבנות הראשית (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרבנים הראשיים לישראל (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

אחרי סאגה שלמה וכיפופי ידיים בין המשרד לשירותי דת והרבנות הראשית לישראל ובתום עשרה חודשים בהן פעלה ועדת האיתור, מסתמן כי הושגה הסכמה סביב מינויו של עו"ד תומר מוסקוביץ לתפקיד מנכ"ל הרבנות הראשית במקומו של עודד וינר שסיים את תפקידו לאחר וותק בתפקיד.

עו"ד תומר מוסקוביץ', משמש כיום כמנכ"ל חברת הבנייה 'משהב' של הפועל המזרחי. בעבר שימש כיועץ המשפטי של משרד העבודה והרווחה בתקופת השר שלמה בניזרי וכיועץ המשפטי של משרד התעשייה והמסחר בזמן אהוד אולמרט.

לאחר ההתנתקות מונה למשנה למנכ"ל מועצת סלע, ושימש כמשנה לצביה שמעון, ובתפקידו שימש כיו"ר הוועדה לפיצויים מיוחדים עבור המגורשים.

עו"ד מוסקוביץ הוא המועמד המוסכם על הרבנים הראשיים לישראל, הגאון רבי דוד לאו והראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, וכן על שר הדתות נפתלי בנט וסגנו אלי בן דהן.

מינוי מנכ"ל לרבנות הראשית דורש את הסכמת כל הגורמים הרלוונטיים ולכן היו אלו חודשים מתוחים עד שלבסוף הצליחו הצדדים להגיע להסכמה.

גורם ברבנות הראשית אמר הבוקר ל"כיכר השבת" כי "מדובר בתפקיד רב משמעות שיכול להרים את הרבנות הראשית לישראל מכל הבחינות. מנכ"ל טוב יידע להשיג תקציבי ממשלה וליצור שינוי ביחס של משרד האוצר למוסד הרבנות שלא מקבל כמעט פרוטה היום לצרכים בסיסיים".

לדבריו, "לשם כך חשוב היה ליצור תיאום בין כל הגורמים הרלוונטיים ולמצוא מועמד שיהיה מוסכם עד כמה שניתן כדי שלא יהיו חריקות בתפקודו ושלא ינסו כאלו ואחרים לפגוע במאמצי המנכ"ל החדש, ייבחר מי שייבחר, להצליח בתפקידו".

ביקשנו את תגובתו של עו"ד תומר מוסקוביץ, אך זה ביקש שלא להתייחס לנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר