אלעד: ילדות לומדות בגן ללא מים וחשמל

הורים לילדות הלומדות בגן "שירת שרה" באלעד, גילו כי בנותיהן לומדות בגן ללא מים וחשמל ועם שיפוצים הנערכים במקום. העירייה: "אנו מצרים על עגמת הנפש" (חדשות, חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מבנה הגן (צילום: באדיבות המצלם)

הורים לילדות בגילאי 3-4 הלומדות בגן "שירת שרה" השוכן ברחוב ראב"ד בעיר אלעד, גילו לתדהמתם כי בנותיהן לומדות בגן שתנאיו מחפירים. בימים האחרונים הילדות לומדות בגן ללא מים וחשמל ובזמן הלימודים נערכו שיפוצים בחצר המבנה.

אחת האימהות קובלת על כך, בשיחה עם "כיכר השבת": "אין לגן תקן למבנה (טופס 4) מה שזה אומר שהעירייה לא אישרה את המקום כגן ובעצם העירייה הסירה אחריות. לא מצאו לנו מבנה חלופי ולכן הילדות לומדות שם".

לטענתה "הילדות לומדות ללא חשמל ובלי מים בימים האחרונים". עוד היא מספרת כי "הנהלת הגן קנתה לילדים בקבוקי מים כי לא היה מים בברזים".

"הם נמצאים 8 שעות בכיתה ללא חשמל", היא טוענת. לדבריה, "הכניסה והיציאה לגן הפכו לסיוט בימים האחרונים בעקבות הגשם שיורד וכתוצאה מכך יש בוץ ולכן מעבירים את הילדה על גדר וכי ההורים לא יכולים להיכנס בעצמם אל הגן".

"בחוץ נמצאים פועלים שמבצעים עבודות, מרצפים, קודחים, צובעים את הקירות בחוץ ואוטמים את התקרה וזאת באמצעות כלים כבדים. זה גורם לילדות פחד. הם לא יכולים גם להתרכז בלימודים", טוענת האמא.

"זה מחפיר וזו בושה. אצל החילונים לא היה קורה דבר כזה", היא מוסיפה למתוח ביקורת. "כולם צועקים אבל דבר לא קורה. כל אחד מפיל את התיק האחד על השני, העירייה על הגן והגן על העירייה".

גורם בהנהלת הגן אמר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "הנושא מטופל. העירייה שנתנה את המבנה דואגת לנושא ואני מקווה שהעניין יסודר עוד היום. הייתי שם הבוקר וראיתי שפועלים בנושא. בעירייה משתדלים לעשות כל שביכולתם בנושא טופס 4. העירייה וההורים משלמים ארנונה ומגיע להם שירות. אנחנו בצד של ההורים".

"העירייה נתנה לנו מבנה לא תקני ולא מוכן ואנחנו ביחד עם ההורים כואבים את ההתנהלות הזאת. העירייה משתדלת לעשות מה שהיא יכולה. מחר תשמע זמירות חדשות", הוא מוסיף.

מעיריית אלעד נמסר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "העבודות בגן נמשכו לצערנו מעבר ללוח הזמנים שתוכנן מראש, ומסיבות שלא תלויות בנו. על פי בדיקה שערכנו הבוקר, העבודות אמורות בעזרת השם להסתיים עד סוף השבוע הנוכחי. יחד עם זאת, אנו מצרים על עגמת הנפש של ההורים שנגרמה מהעיכוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר