הרב שטרן על הטבח בבית הכנסת: "מזועזע והמום, לקיים יום תפילה"

רבה הראשי של ירושלים הרב אריה שטרן קורא לקיים יום תפילה מיוחד בעקבות הטבח בבית הכנסת בהר נוף: "אני מזועזע והמום, למרצחים אין שום מידה של יראת אלוקים" (חדשות, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב אריה שטרן (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

אינתיפאדה בירושלים • טבח בבית הכנסת: רבה הראשי של ירושלים הרה"ג אריה שטרן הגיב הבוקר (שלישי) לטבח הקשה בבית הכנסת 'משכנות יעקב' בשכונת הר נוף בירושלים וקרא לקבוע יום תפילה מיוחד בעקבות האירועים הבטחוניים האחרונים.

"כמו כולם, אני מזועזע והמום למשמע הרצח הנורא של המתפללים העטופים בטלית ועטורים בתפילין. פיגוע זה שב ומגלה את פרצופם האמיתי של המחבלים שאין להם שום מידה של יראת אלוקים" אמר הרב שטרן.

לדבריו: "אנו מצידנו צריכים להתחזק ולעשות את הכל בכדי להסיר מעלינו את הקלקולים שמביאים לפירוד בין חלקי העם וראוי לנו שנדגיש דווקא את מה שמשותף לכולם ולא רק בזמן שלפיגוע".

הרב הוסיף ואמר כי "אנו משתתפים בצערם העמוק של המשפחות והקהילה שאיבדו את יקיריהם ומתפללים לרפואתם המהירה והשלמה של הפצועים".

הרב שטרן פנה למועצת הרבנות הראשית לישראל בבקשה "לקבוע תפילה בכל בתי הכנסיות בארץ ובעולם, ובירושלים בפרט, ביום חמישי הקרוב שהוא יום כיפור קטן סמוך לתפילת מנחה, לזעקה בתפילה ובפרקי תהילים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר