הראשל"צ הגר"י יוסף: מי שכואב לו על "סיפורי מרן" שישתה מים קרים

הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף סיפר כי "יש אנשים שכואב להם למה אני מספר על מרן. אם הרב היה מהחוג שלהם אז לא היה מפריע להם" והמליץ להם לשתות מים קרים (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ הגר"י יוסף (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

מי שכועס שישתה מים קרים: הראשון לציון ונשיא בית הדין הרבני הגדול הגאון רבי יצחק יוסף מוסר מידי יום שיעורים רבים ברחבי הארץ, בכל השיעורים נוהג הגר"י יוסף לספר מהנהגותיו של אביו מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל.

כנראה יש חוגים שלא אוהבים את הסיפורים מהנהגותיו של מרן, לפחות כך לפי דברי הראשל"צ בעצמו, אך לא ברור על אלו חוגים מתכוון הגר"י יוסף.

במהלך שיעור שמסר הראשל"צ הגר"י יוסף בשבוע האחרון הוא התייחס לנושא ואמר: "אני אוהב לספר על מרן זכר צדיק לברכה, יש לנו הרבה הנהגות ממרן זצ"ל, אני יודע שיש אנשים שכואב להם הדבר הזה - למה אני מספר על מרן. מה יש להם? טוב, בוודאי, אם הרב היה מהחוג שלהם אז לא היה מפריע להם, אני לא מתחשב בהם".

הגר"י יוסף הוסיף ואמר: "אני מספר כי ההנהגות של הרב אין לך דבר יותר חשוב ממעשה רב של גדול הדורות. מרן לא היה גדול הדור סתם, היה גדול הדורות, לא קם כמוהו, אני לא יודע גם אם יקום כמוהו, הוא הקיף את התורה בכל הנושאים כולם, מי גדול מהרב?".

הרב סיים את דבריו בעקיצה לאלו שלא אוהבים את הסיפורים: "לכן אני מרבה לספר, ומי שלא מוצא חן בעיניו שלא ימצא חן בעניו, שישתה מים קרים".

האזינו להקלטה של הראשל"צ הגר"י יוסף שהגיע לידי "כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר