הטבח בבית הכנסת

צפו: מתנדבים משמחים את הפצוע הרב שמואל גולדשטיין

קבוצת מתנדבים מזק"א הגיעו לבית החולים "הדסה עין כרם" לחדרו של הרב שמואל גולדשטיין, שנפצע בטבח בבית הכנסת, ושמחו אותו במשך דקות ארוכות • תיעוד (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: יששכר בנדיקט)

הטבח בבית הכנסת: קבוצת מתנדבים מזק"א הגיעו לבית החולים "הדסה עין כרם" לחדרו של הרב שמואל גולדשטיין, שנפצע באורח קשה בטבח בבית הכנסת "קהילת בני תורה" בשכונת הר נוף, בכדי לשמחו ולעודדו עם כלי נגינה.

ראש משלחת זק"א, מאיר אקר, סיפר ל"כיכר השבת" כי "רצינו לבוא אליו לחצי שעה בלבד אבל ראינו שהוא רוצה שנמשיך ולכן נשארנו בחדרו במשך שעה וחצי. הוא כל כך נהנה ושר איתנו יחד".

בעיצומה של השירה המרגשת, נכנס אל החדר, גוא'ש לרר, תושב שכונת הר נוף שדיווש באופניים בסמוך למקום הפיגוע בעת התרחשותו. משראה את הפצוע שוכב ומדמם ושוטט דם בסמוך לבית הכנסת, הוא ניגש להצילו.

"הוא סיפר לו שהציל אותו וכיצד עשה זאת והייתה זו פגישה ראשון בין המציל לניצל והשמחה הייתה גדולה יותר", מספר אקר.

"הייתי באמצע 'עושה שלום' ובדיוק עמדנו ושמענו יריות", סיפר גולדשטיין לכלי התקשורת, "כולם רצו למטה, ואז היריות הפסיקו ואחד המחבלים עשה סיבובים עם הגרזן. הוא נתן לי שלוש מכות - אחת לא פגעה, השנייה פגעה בראש שלי - והשלישית באוזן".

"ראיתי את המחבל השני עם הגרזן", הוסיף גולדשטיין "הוא עמד שמה, הגב שלו היה מולי, אז באתי אליו והפלתי אותו והאקדח והגרזן נפלו מהידיים שלו. אנשים חשבו שהיה אקדח אחד, וגם לו היה אקדח. אז בא אלינו המחבל השני, וזה נס, והוא אומר לי 'לך מפה'. אז הקשבתי לו ויצאתי החוצה, ואז מישהו עטף אותי באיזו תחבושת ביתית, כי יצא דם. נכנסתי לאמבולנס ושמעתי כמה יריות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר