הדקירה בירושלים: מתייצב מצבו של הפצוע; ארבעה נעצרו

מתייצב מצבו של האברך בן 45 המשתייך לחסידות ברסלב, שנפגע באירוע הדקירה אמש בעיר העתיקה בירושלים, ומוגדר כעת בינוני. ארבעה נערים ערבים נעצרו (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זירת הדקירה (mhkuo:Yonatan Sindel/Flash90)

בשורות טובות: מתייצב מצבו של האברך בן 45 המשתייך לחסידות ברסלב, שנפגע באירוע הדקירה אמש (שני) ברחוב מעלה חלדיה באזור העיר העתיקה בירושלים, ומוגדר כעת בינוני.

דוברת בית החולים מסרה הבוקר ל"כיכר השבת" כי הפצוע השני, חרדי בן 32 שנפצע במצב קל בצווארו ובידו, שוחרר הלילה מבית החולים - לאחר טיפול רפואי שקיבל בתחנת המשטרה ובבית החולים עצמו.

כוחות המשטרה במחוז ירושלים עדיין מתחקרים את האירוע בניסיון להבין מה היה המניע והאם ארבעת הנערים הערבים בגילאי 17-15 שנעצרו זמן קצר לאחר האירוע, תכננו זאת קודם לכן. החשודים מכחישים את המיוחס להם.

מלבד חקירתם, ינסו החוקרים להגיע למצלמות המוצבות באזור ולהוציא מהם את התיעוד של האירוע. בשלב זה של החקירה, כל הכיוונים נבדקים.

מהמשטרה נמסר כי "שוטרי מרחב דוד עצרו שלושה חשודים במעורבות באירוע הדקירה הערב, שבו נפצעו שני תלמידי ישיבה. החשודים, תושבי העיר העתיקה, נחקרים כעת במשטרת מרחב דוד".

מתחקור ראשוני של המשטרה עולה כי שלושה תלמידים באחת הישיבות בעיר העתיקה עשו את דרכם לכיוון שער יפו ובדרכם הותקפו על ידי הערבים שדקרו את שני הפצועים החרדים. הנפגעים נמלטו מהמקום אל תחנת המשטרה - שם כאמור קיבלו טיפול רפואי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר