המקובל הרב בניהו שמואלי הודיע על תמיכה ביוסי בכר

חיזוק חרדי ליוסי בכר המתמודד לראשות העיר בת ים: המקובל הרב בניהו שמואלי הודיע על הענקת תמיכתו לראש העיר המכהן. גורמים בש"ס תומכים באלי יריב, המתמודד הנוסף (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
המקובל רבי בניהו שמואלי (צילום: שמוליק סופר)

המקובל רבי בניהו שמואלי, הודיע בימים האחרונים כי הוא מעניק את תמיכתו לתפקיד ראש העיר בת ים ליוסי בכר, ראש העיר המכהן, כך נודע ל"כיכר השבת". בת-ים, כזכור, הולכת לבחירות בעקבות הרשעתו של ראש העיר לשעבר שלומי לחיאני, הבחירות בעיר ייערכו בעוד כחודש וחצי.

לחיאני עצמו עובד בחודש האחרון על מנת להביא לבחירתו של ראש העיר המכהן יוסי בכר שזוכה גם לתמיכה מצד רבנים חרדים כמו הרבנים יורם אברג'ל והרב ישראל לוגסי.

בימים האחרונים כאמור, הודיע הרב שמואלי כי הוא מעניק את תמיכתו ליוסי בכר וביקש מחסידיו לפעול ולהביא לבחירתו. מי שינהל את הבחירות מטעמו של הרב שמואלי הוא עוזרו האישי ר' מרדכי חסידים.

הרב שמואלי עם בכר (צילום: כיכר השבת)

יצוין, כי לרב שמואלי קהילה גדולה בעיר ומידי יום שלישי הוא מגיע למסור בה מספר שיעורים. כמו כן, הוא מקיים קבלת קהל למאות משפחות שנמנות על חסידיו ומתגוררות בעיר.

טרם ברור במי תנועת ש"ס בעיר תתמוך, אך בשביל בכר מדובר בחיזוק משמעותי במירוץ לתפקיד. מול בכר מתמודד אלי יריב שזוכה לתמיכה מצד גורמים בש"ס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר