לאחר שבוע: דוד קרויס שוחרר מכלא 6

לאחר כשבוע במעצר בכלא 6 שבצפון, דוד קרויס, בנו של איש העדה החרדית יואליש קרויס, שנעצר על ידי המשטרה הצבאית בשל היותו "עריק", שוחרר הבוקר ממעצר (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יואליש קרויס (צילום ארכיון: מאיר אלפסי)

לאחר כשבוע במעצר בכלא 6 שבצפון, דוד קרויס, בנו של איש העדה החרדית יואליש קרויס, שנעצר על ידי המשטרה הצבאית בשל היותו "עריק", שוחרר הבוקר (ראשון) ממעצר.

קרויס בן ה-19 זומן בתחילת שבוע שעבר לחקירה במגרש הרוסים בעיר מגוריו בחשד כי תקף רב במשטרת ירושלים בעת שהגיע להתפלל בבית כנסת בשכונת מאה שערים לפני מספר שבועות.

במהלך החקירה הגיעו שוטרים צבאיים והודיעו לו כי הוא מעוכב בחשד להיותו עריק מצה"ל.

פרקליטו עו"ד רם גורודיסקי, אמר ל"כיכר השבת": "אני לא בטוח שההגדרה המשפטית שלו היא "עריק". מכל מקום בתום תקופה שקצבו לו למעצרו הוא שוחרר. כרגע אנחנו לא יודעים האם ישנה כוונה להמשיך בהליכים נגדו".

"אנחנו חושבים שהמשך ההליכים המשפטיים נגדו לא מוצדק, לא ענייני ולא נכון. זה כבר עניין לרשויות הצבא", הוסיף הפרקליט.

באשר להאשמות נגדו כי תקף לכאורה רב במשטרה בעת שהגיע להתפלל בבית הכנסת בשכונת מאה שערים בירושלים, אומר הפרקליט כי מרשו "מכחיש כל קשר לאירוע. הוא אזרח שומר חוק במסגרת חופש הדת שלו ומצפונו וחופש הדת שלו, הוא שומר על חוקי מדינת ישראל".

"אנחנו סבורים שכפי שבסופו של דבר, המשטרה חזרה בה מכוונתה לבקש לעצור אותו למעצר בית עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, אנחנו מקווים שגם ההליכים האלה לא יהיה המשך", הוסיף הפרקליט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר