הליכוד: העיתונאי רביב דרוקר צריך להישלח לכלא

לאחר שהעיתונאי רביב דרוקר פרסם חלקים מטיוטת דו"ח המבקר על פרשת "ביביטורס", בליכוד משיבים אש: "רביב דרוקר שותף לדבר עבירה פלילית שדינה מאסר" (חדשות, בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
העיתונאי רביב דרוקר (צילום: משה שי, פלאש 90)

לאחר שהעיתונאי רביב דרוקר פרסם חלקים מדו"ח טיוטת מבקר המדינה בפרשת "ביביטורס", ב"ליכוד" משיבים אש וטוענים כי מדובר בעבירה פלילית שדינה מאסר.

"שוב מתברר שאין גבול לניסיונות להפיל את שלטון הליכוד בראשות נתניהו כולל שימוש באמצעים פליליים" נמסר בהודעת הליכוד, "כפי שהדגיש היום מבקר המדינה, 'הדלפה של טיוטות, או מסמכים הנחזים להיות טיוטות, זוהי תופעה פסולה ולא ראויה, המהווה עבירה על החוק'".

עוד נמסר מהליכוד: "המבקר קורא ליועץ המשפטי לממשלה להפעיל את סמכותו כלפי אלה שעוברים על החוק בהקשר זה. המסמך שפורסם על ידי רביב דרוקר, אינו תואם את הטיוטה הראשונית שקיבל ראש הממשלה, והוא אינו כולל את התייחסותם של ראש הממשלה ושל אנשים נוספים. ראש הממשלה דחה מכול וכול את הטענות הכלולות במסמך ובכול מקרה רק הדוח הסופי של מבקר המדינה הוא הרלוונטי".

לסיום נכתב: "לפיכך ברור כי רביב דרוקר, וכל מי שמצטט או מפרסם את דבריו, שותף לדבר עבירה פלילית שדינה מאסר".

כאמור, דרוקר פרסם היום חלקים מהטיוטה הראשונית של מבקר המדינה בפרשת "ביביטורס" בה על פי החשד נסיעות של ראש הממשלה בנימין נתניהו מומנו על ידי עמותות שונות ולפעמים קיבלו מימון כפול.

על פי הטיוטה שנחשפה, שהוכנה לפני כשנתיים וחצי, מימנו גורמים זרים טיסות של שר האוצר דאז בנימין נתניהו, של רעייתו שרה וילדיהם. "לדעת הביקורת יש במימונים האלה שמסתכמים בעשרות אלפי דולרים משום קבלת מתנה אסורה ובחלק מהמקרים אף פגיעה בטוהר המידות" נכתב בטיוטה.

עוד נכתב בטיוטה: "משרד מבקר המדינה סבור כי נתניהו היה צריך לפנות לוועדה למתן היתרים טרם נסיעותיו במימון זר. נסיעות מר נתניהו מומנו לעתים גופים שונים ואנשי עסקים".

מבקר המדינה הגיב לפרסום ואמר "אני רואה בחומרה רבה הדלפה של טיוטות או מסמכים הנחזים להיות טיוטות. זוהי תופעה פסולה ולא ראויה, המהווה עבירה על החוק. המבקר פנה בעבר ליועץ המשפטי לממשלה, לאחר שטיוטות שנמסרו לתגובת מבוקרים הודלפו. המבקר קורא ליועץ המשפטי לממשלה להפעיל את סמכותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר