השכנים החרדים ניחמו את הורי הנרצח מדאעש

רבים מנחמים את משפחת מוסלם שבנם מוחמד סעיד הוצא להורג על ידי לוחמי דאעש, ביניהם לא מעט חרדים המתגוררים בשכנות: "זו שכנות טובה, בטוב וברע" (חרדים, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מוחמד סעיד מוסלם בסרטון ההוצאה להורג (צילום מסך)

רבים מנחמים את משפחת מוסלם הערבית שבנם מוחמד סעיד הוצא להורג על ידי לוחמי המדינה האסלאמית דאעש, ביניהם היו לא מעט חרדים המתגוררים בשכנות עם המשפחה בשכונת נווה יעקב בירושלים.

נתנאל, אחד השכנים אמר ל"כיכר השבת": "הגעתי יחד עם עוד שכן אל בית המשפחה בכדי לנחם אותם על מה שקרה. אנחנו שכנים וגרים בשכנות טובה ולכן ראיתי לנכון להגיע ולנחם אותם".

"הם נראים שבורים מאוד. כשהייתי אצלם בבית, ההורים לא מעכלים את שעשו לבנם. הם טוענים בכל תוקף כי בנם לא היה סוכן מוסד והרוצחים המתועבים כפו עליו להגיד זאת", סיפר השכן.

השכן הוסיף כי "אני בטוח שעוד שכנים חרדים ודתיים שמתגוררים בשכונה יגיעו אל בית המשפחה כדי לנחמם. זו שכנות טובה, בטוב וברע".

הוריו הכחישו כי לבנם היה שיתוף פעולה עם המוסד הישראלי וטענו בשיחה עם סוכנות הידיעות רויטרס כי בנם נתפס במהלך טיול בגבול טורקיה ולא בפעילות לטובת המוסד.

אביו, סעיד, אמר כי "הם תפסו אותו ליד הגבול הטורקי בזמן שניסה לחזור הביתה לאחר ששמע שאמו חלתה. הם כלאו אותו, היכו אותו וכפו עליו להתוודות שעבד עבור ישראל. כל אדם הגון היה מוכן שיוציאו אותו להורג ולא לומר דבר כזה, אך הם כפו זאת עליו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר