אושפזין תש"ע

הנשיא בסוכת הגר"ע: ברכות וצ´פחות

נשיא המדינה, שמעון פרס עשה את החג במעונו שבירושלים ואכל בסוכה שהוקמה בחצר הבית. אך היום הוא יצא מתוך סוכה זו לבקר בסוכותיהם של בכירי הרבנים: הגר"ע יוסף, הראשון-לציון הגאון הרב שלמה עמאר והגאון הרב יונה מצגר, הרב הראשי לישראל. סיקור מצולם (חרדים)

ב. ניסני | כיכר השבת |
פרס והגר"ע יוסף הבוקר (פלאש 90)

נשיא המדינה, שמעון פרס עשה את החג במעונו שבירושלים ואכל בסוכה שהוקמה בחצר הבית. אך היום הוא יצא מסוכה זו לבקר בסוכותיהם של בכירי הרבנים.

פרס פתח בביקור בסוכתו של נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ע יוסף שליט"א בהר נוף שבירושלים. אחר כך המשיך לסוכתו של של הרב הראשי לישראל הראשון לציון הגר"ש עמר שליט"א בגבעה הצרפתית וסיים בסוכת הגר"י מצגר שליט"א בשכונת רחביה.

(מחר יום שני) יהיה בית הנשיא פתוח לכלל אזרחי ישראל המבקשים לבקר בסוכת הנשיא ולהיפגש עמו, בין השעות 9 בבוקר ל-12 בצהריים.

במהלך הביקור ברך הגר"ע את כל עם ישראל: "שיזכו לשנים רבות, נעימות וטובות ויחזרו לכור מחצבתם", תוך שהוא מחלק לנשיא צ'פחות לבביות על פניו מספר פעמים, כמנהגו של הגר"ע יוסף.

במהלך הביקור אצל הרב הראשי הגר"י מצגר, התייחס הנשיא לצילומים הטריים של גלעד שליט משבי החמאס. הרב מצגר מצידו הדגיש כי "אסור להיכנס לשאננות נוכח מצבו הטוב יחסית ולסמוך על כך שהקב"ה שומר עליו, אלא עלינו לפעול בעצמנו ולעבוד קשה כדי שהוא יחזור הביתה בשלום, בריא ושלם".

במהלך הביקור אצל הגר"ע יוסף אמר הנשיא: "טוב שיהיו יחסים טובים כאלה בין כל השכבות בעם - דתיים, חילונים, אשכנזים וספרדים". כאשר שאלו העיתונאים את הנשיא כיצד הוא עורך ביקור כזה, בתקופה המתאפיינת באלימות ברחוב החרדי בירושלים, השיב הנשיא: "העדה החרדית היא מיעוט קיצוני. רוב החרדים נגד האלימות וזה כולל את הגוש החרדי, שבתוכו הרב עובדיה יוסף".

לאחר שהגר"ע העתיר עליו מברכותיו אמר הנשיא לגר"ע: "כבוד הרב, ברכותיך יקרות לי כמו לכל עם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר