מהו סוד אריכות חייו של הנשיא פרס

בביקור החג המסורתי אצל הרה"ר מצגר, גילה הנשיא פרס את סוד כוחו המופלא: "זכיתי לפגוש את החפץ חיים והוא זה שבירכני שאזכה לכך"

חנוך לס | כיכר השבת |

מי שהזדמן הבוקר לסוכתה של משפחת וולף-הולצר בירושלים, נחשף לסוד הקסם של נשיא המדינה שמעון פרס, שגילו אינו משפיע על נמרצותו: "זכיתי לפגוש את החפץ חיים והוא בירך אותי שאעלה לגדולה ואאריך ימים", סיפר פרס לנוכחים, במהלך ביקור החג אצל הרה"ר לישראל הגר"י מצגר, שאירח את הנשיא בסוכתה של משפחת וולף-הולצר.

פרס הפליג לסיפורי ילדותו ודיבר על החינוך שקיבל בילדותו ועל סבו ששימש כבעל-תפילה בימים הנוראים בעיירה היהודית וושניבה שבפולין.

הגר"י מצגר מצידו, העלה את סיפורו של החייל החטוף גלעד שליט כאשר הודה להקב"ה על שניתן אות חיים ממנו וביקש מהציבור להמשיך ולהתפלל עד לשחרורו המיוחל.

בסוכה התארחו רבנים ואישי ציבור רבים ביניהם רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ, עורכי-הדין לבית משפחת הולצר, גרשון, אריה ואלקנה, משפחת ברגר מלוס אנג'לס, מר אפשטייין מניו ראשל, מר מנו לוי מפריז, מר עקיבא הולצר ואישי ציבור נוספים. המארח, יעקב וולף, בירך את פרס ואיחל לו אריכות ימים והמשך פעילות ברוכה למען עם ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר