ליצמן בראיון נטול כפפות:

"חובטים בחברי-הכנסת החרדיים כמו בערבות"

"חברי הכנסת מרומזים בהושענות. הם חמישה, דופקים אותם חזק, זורקים אותם למעלה, אבל צריך לזכור שאין בלעדיהם הושענא רבא", כך ניתח חבר-הכנסת וסגן שר-הבריאות הרב יעקב ליצמן בראיון מקיף וחסר-תקדים לרדיו קול-חי. בסיום הראיון הודה ליצמן: "היו דברים שלא תכננתי לומר". חובה להאזנה

חנוך לס | כיכר השבת |
"חובטים בנו". ליצמן (צילום: פלאש 90)

"היכן מרומזים חברי הכנסת של אגו"י בארבעת המינים", פתח המרואיין ליצמן, והשיב לעצמו מיניה וביה: "חברי הכנסת מרומזים בהושענות. הם חמישה, דופקים אותם חזק, זורקים אותם למעלה, אבל צריך לזכור שאין בלעדיהם הושענא רבא".

כך, שעה שלמה ישב אמש סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, מול מרדכי לביא במסגרת המהדורה המרכזית, והשיב לשלל שאלות אישיות וציבוריות, באחד הראיונות המרתקים ביותר שנעשו עימו, אולי מאז ומעולם, ובוודאי בראיון ראשון מסוגו, מאז תמה מערכת הבחירות לעיריית ירושלים.

המראיין, לא בחל בשום שאלה: "ממתי אתה חסיד גור, באיזו ישיבה ליטאית למדת בברוקלין, אילו עיתונים אתה קורא, מתי הבנת שאתה לא הולך להיות יו"ר וועדת הכספים, מה פשר הסיורים הליליים בבתי החולים, מדוע אינך אוכל במזנון הכנסת, מה היית עושה היום אילו היית יו"ר וועדת הכספים, מה קרה שחזרת לפופולאריות אחרי שהיית האיש השנוי ביותר בציבור החרדי", ועוד ועוד.

ליצמן מצידו, ענה בגרון ניחר (מקפיד לא לשתות אפילו מים מחוץ לסוכה) על כל השאלות, ובסוף הודה: "אמרתי גם דברים שלא תכננתי לומר".

חובה להאזנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר