הטבח בבית הכנסת

הרב איתן מועלמי שנפצע קשה בפיגוע אושפז בשנית

כעשרה חודשים לאחר הטבח הנורא בבית הכנסת "קהילת בני תורה" בהר נוף, אחד המתפללים שנפצע באורח קשה - הרב איתן מועלמי - אושפז בשנית בבית החולים ועבר צנתור בלבו (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרב איתן מועלמי (צילום: שלומי כהן - כיכר השבת)

כעשרה חודשים לאחר הטבח הנורא בבית הכנסת "קהילת בני תורה" בהר נוף, בו נרצחו ארבעה מתפללים ושוטר אחד הי"ד, אחד המתפללים שנפצע באורח קשה - הרב איתן מועלמי - אושפז בשנית בבית החולים.

במהלך השבת האחרונה שהה הרב יחד עם בני משפחתו במלון בטבריה, ולדברי אחיו דורון, ייתכן וקיבל התקף לב מבלי שידע על כך זאת מאחר וביום ראשון הוא חש ברע ואושפז בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים.

הצוות הרפואי בבית החולים החליט לאחר סדרת בדיקות כי עליו לעבור צנתור ובעקבות כך הוא עבר פעמיים צנתור בלבו.

"ביום ראשון וגם ביום שני הוא עבר צנתור, פעמיים", מספר אחיו ל"כיכר השבת". לדבריו, "ברוך השם הוא מרגיש הרבה יותר טוב". בימים אלה הרב מועלמי מאושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים.

אחיו דורון אומר כי מאז הפיגוע, אחיו לא שב לקו הבריאות. "מאז הוא לא חזר לעצמו. עובדה שקודם לכן הוא לא היה אף פעם בבית חולים ומהפיגוע הוא כן נמצא שם".

הרב מועלמי חוגג את נס הצלתו (כיכר השבת)

"צריכים רק תפילות", אומר אחיו, "רק תפילות יעזרו כאן. אחי רוצה לחזור לחיים נורמליים אך הוא עדיין לא יכול".

בנו דוד מספר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "בתחילת השבוע הוא אושפז בבית החולים לאחר שעבר התקפת לב. הוא עבר צנתור לאחר ששני עורקיו היו חסומים וגרמו לקשיי נשימה".

"אמש בחצות הוא עבר ניתוח מסובך בחלק גופו התחתון לאחר שהיו לי כאבים חזקים ודלקת". לדבריו, "הרופאים חששו להרדימו בעקבות שעבר צינתור פחדו שהוא לא יתעורר. ומצד שני, היו חייבים לנתחו כי חייו היו בסכנה ולכן הוחלט להרדימו", מספר בנו.

"הרופאים ביקשו מאיתנו שנבקש מהציבור להתפלל בשל מצבו. בחצות היינו שם כל המשפחה ושעה לאחר מכן הניתוח הסתיים". בנו מספר כי בשל מצבו הרופאים ביקשו מאמו להיפרד ממנו. "הרופאים אמרו לה תסתכלי עליו כמה דקות לפני הניתוח כי את לא יודעת מה יהיה. כולנו היינו בלחץ וברוך השם הוא התעורר".

בנו אומר כי הם קיבלו את אביהם במתנה פעם נוספת. "התפילות עוזרות תמיד, אין תפילה שחוזרת ריקם. זו הפעם השנייה שהרגשנו שקיבלנו את אבא במתנה וזאת אחרי שראינו אותו פותח את עיניו. הבנו שאסור להתייאש בשום מצב. רק להתפלל ולהאמין".

הציבור נקרא להתפלל עבור איתן בן שרה לרפואה שלימה בתוך שאר כל חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר