מתקפה חריפה

"יתד נאמן" נגד ש"ס: "אנשים משולי המחנה"

הבטאון פתח במתקפה חסרת תקדים על חברי המפלגה החרדית: "הם רחוקים מאוד מהשקפת התורה המסורה לנו מדור לדור". הרקע: היוזמה החדשה של ישי להקמת השדולה למען ההשכלה הגבוהה. ואיך אפשר בלי למקד את עיקר המתקפה לכיוונו של ח"כ אמסלם? (בכיכר)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
היו"ר ישי ולוגו העיתון (פלאש 90)

בטאון "יתד נאמן" פותח הבוקר במתקפה חריפה, אולי חסרת תקדים, על סיעת ש"ס ועל העומד בראשה. בטור היומי, "יתד היום", מכונים חברי המפלגה "אנשים משולי המחנה" ומוגדרים כאנשים "הרחוקים מאוד מהשקפת התורה המסורה לנו מדור לדור".

הרקע למתקפה הוא היוזמה החדשה של שר הפנים ויו"ר הסיעה, השר אלי ישי, להקמת השדולה למען ההשכלה הגבוהה. חמורה מזה, לטענת העיתון, היא הכוונה לסייע לחלקים נרחבים במגזר החרדי שאינם יכולים להקדיש את זמנם ללימוד התורה, לרכוש מקצוע.

"אלו הן מגמות חדשות שאין רוח חכמים נוחה מהם. אלו הן רעות נפסדות המשתוקקות "להשתלב" בעולם המשכילי והמודרני, אם משום רגשי נחיתות, ואם משום הצטדקויות שאינם במקומן".

כותב הטור מזכיר את הקמת "האוניברסיטה החרדית" שש"ס תמכה בהקמתה, ומציין כי בחו"ל יוזמה דומה נדחתה בשתי ידיים על-ידי גדולי ישראל.

ואם כבר לתקוף את ש"ס, אין כמו למקד את המאבק בחבר-הכנסת אמסלם, ששוב הצליח השבוע להסעיר את הרוחות.

כותב הטור מצטט את דבריו של אמסלם בטקס פתיחת המכללה החרדית החדשה, שפורסמו לראשונה בכיכר השבת, ומציין: "הגיע הזמן לבדוק היטב מניין יונק פוליטקאי זה את תורתו המסולפת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר