קרב רב

האדמו"ר, הרב והרבנות: קרב הגרסאות מסתבך

האם הרב יצחק דוד גרוסמן זכה לברכת ולהוראת האדמו"ר מלעלוב זצוק"ל להתמודד לרבנות העיר ירושלים? Ynet טוען לחיוב, ישראל גליס מציג גירסא הפוכה, אחיו של הרב מכחיש בתוקף וקובי נחשוני טוען: הגבאים של האדמו"ר אישרו לי את הסיפור (חרדים)

הבוקר נחשף ב-YNET כי רבה של מגדל העמק ויו"ר מוסדות "מגדל אור", הגאון הרב יצחק-דוד גרוסמן, צפוי להודיע בקרוב על כוונתו להתמודד על הרבנות בירושלים, הרקע להחלטה הדרמטית: הוראה חד משמעית שקיבל מרבו, האדמו"ר מלעלוב זצ"ל, ימים ספורים לפני הסתלקותו.

בעקבות פרסום הדברים שוחח כתב כיכר השבת עם ישראל גליס, אשר נכנס לאדמו"ר דקות ספורות לאחר שהרב גרוסמן יצא מחדרו. לאחר שהציג לאדמו"ר את השאלה: האם הרבי תומך ברב גרוסמן לרבנות העיר ירושלים, השיב האדמו"ר זצוק"ל:

"אני תושב בני ברק ואינני מתערב בנעשה בירושלים. יש שם רבנים ושהם יחליטו".

גם מקרב סביבתו של הרב גרוסמן, השוהה בלוס אנג´לס, נשמעו כבר הכחשות לסיפור. הרב יעקב גרוסמן, אחיו של הגרי"ד אמר היום כי "הסיפור עם האדמו"ר מלעלוב לא היה ולא נברא".

לעומת זאת, אריאל שטרן, מקורבו של הגרי"ד גרוסמן, אמר ל'כיכר השבת': "הרב גרוסמן נמצא כעת בארה"ב, בכדי לקבל פרס יוקרתי על פעילותו. ברגע שהוא יחזור הוא יאמר את מה שיש לו להגיד. אני מפנה אותך לגבאי של האדמו"ר מלעלוב, תשאל אותו לנכונות הסיפור".

כתב Ynet, קובי נחשוני, אישר בתוקף לכיכר השבת את הסיפור ומהימנותו: "העניין נבדק עם שני הצדדים. שוחחתי גם עם אנשיו של הרב גרוסמן וגם עם אחד המשמשים הקרובים ביותר לאדמו"ר זצ"ל שאישרו לי את הסיפור, את נכונותו ורמת המדויקות שלו".

בשולי הידיעה אנו מגישים לכם, הגולשים, קטע וידאו מיוחד בו מבקר האדמו"ר זצוק"ל במוסדות ´מגדל אור´ של הרב גרוסמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר