´מהדורת לורנץ´ ב´יתד´ ו´המבשר´

הידיעה על פטירתו של הרב לורנץ, תפסה את היומונים החרדים קצת אחרי שהעיתון ירד לדפוס. ביתד עצרו את ההדפסה. ´המבשר´ הדפיסו שוב

חנוך לס | כיכר השבת |

שעת פטירתו של הרב שלמה לורנץ, הייתה קצת אחרי חצות וחצי בלילה, שעה שכל מי שמצוי קצת ברזי העיתונות יודע, כי בשעה כזו כבר מתגלגל לו העיתון בזריזות על מכבש הדפוס, או טו טו בדרך לתיבות המנוים.

ב'יתד נאמן' עוד הספיקו לעצור לרגע את מכבש הדפוס, ושינו את העמוד הראשון, כל זאת בכדי שתופיע בו ידיעה, ואפילו קטנה, על פטירתו של הרב שלמה לורנץ, האיש שנחשב עד היום לגדול הנציגים הליטאים בכנסת, ולאיש אמונו של מרן הגרא"מ שך זצוק"ל.

בעיתון 'המבשר', לעומת זאת, נתקבלה הידיעה לאחר שהעיתון כבר הודפס, עקב כך הוחלט להדפיס מהדורה נוספת עם ידיעה בעמוד השער, על פטירתו של לורנץ. כך קיבלו חלק מהמנויים את העיתון במהדורת לורנץ וחלק במהדורה הישנה יותר.

וב'המודיע', החליטו שלא לעצור את ההדפסה. קוראי העיתון הזה, יקבלו מן הסתם את הבשורה באמצעי המדיה האחרים, או בעיתוני יום שלישי או דרך מודעות האבל בהן מן הסתם יוצפו השכם בבוקר כל ריכוזי הציבור החרדי ברחבי הארץ.

ביום שלישי יפרסמו כל היומונים החרדים כתבות נרחבות בעניין, סיקור נרחב מההלוויה, והעלאת זכרונות מהנפטר. לקראת שבת יתווספו גם השבועונים לסיקור, כאשר ללא ספק, כל עיתונות סוף השבוע תעמוד בסימן פטירתו של הרב לורנץ ז"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר