חשד לרשלנות

"אין פה הפקרה אלא חשד לרשלנות; זה יכול לקרות לכל אחד"

מפקד תחנת משטרת צפת ירון אזולאי מספר ל"כיכר השבת" כי ההורים ששכחו את בנם באוטובוס הם "זוג חרדי נורמטיבי". לדבריו, "זה יכול לקרות לכל אחד" ומסביר מדוע לא יוגש כתב אישום (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אוטובוס. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

ההורים החרדים שנחקרו באזהרה בחשד לרשלנות לאחר ששכחו הלילה (רביעי) את בנם הפעוט בן השתיים וחצי באוטובוס בצפת לא יואשמו, כך עולה מדבריו של מפקד תחנת משטרת צפת ירון אזולאי בשיחה עם "כיכר השבת".

"הזוג נחקר באזהרה אך זה לא אירוע שבו נגיש כתב אישום", אומר אזולאי, "אלא בסופו הוא יסתיים רק בחקירה באזהרה".

האירוע שעלול היה להסתיים באסון התרחש הלילה כאשר נהג אוטובוס בחברה המבצעת נסיעות ממירון לצפת הופתע לגלות בחלקו האחורי של האוטובוס ילד קטן הישן לבדו.

הנהג מיהר לדווח למשטרה על המציאה המפתיעה ושוטרי תחנת צפת מיהרו להגיע למקום. במקביל, בתחנת המשטרה התקבלה שיחה מההורים המודאגים שסיפרו כי ירדו בתחנה ושכחו את בנם הפעוט באוטובוס. המשפחה הגיעה בהכוונת המשטרה אל התחנה המרכזית בעיר בתוך זמן קצר ולקחה את בנם הפעוט.

מפקד המשטרה אומר כי "מדובר בזוג הורים חרדי נורמטיבי. הם אנשים טובים". הוא סיפר כי "הם היו מבוהלים". לדבריו אירוע דומה "יכול לקרות לכל אחד".

"הם הגיעו בתוך 15 דקות מאז היוודע שנאבד", הוא מספר, "אם לא כך הם היו עומדים היום בפני הגשת כתב אישום".

"אין פה הפקרה אלא חשד לרשלנות", אומר המפקד אך מסתייג כי "זה עדיין לא סופי אנחנו נבדוק. נפתח תיק פלילי ונעביר לגורמי הרווחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר