צפו בווידאו

משולם נהרי ל'כיכר השבת': "התפטרתי מהכנסת בשמחה"

דקות לאחר התפטרותו מהכנסת, סגן השר משולם נהרי בראיון ל"כיכר השבת": "ברגע שהתאפשר לי לקיים את ההחלטה של מועצת החכמים עשיתי את זה בשמחה. כך חונכנו וגדלנו" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת, דוברות הכנסת)

דקות ספורות לאחר שהתפטר מכנסת ישראל במסגרת יישום החוק הנורבגי שיאפשר לש"ס להכניס ח"כ חדש - יגאל גואטה, אומר סגן שר הפנים והפריפריה משולם נהרי כי הגיש את מכתב ההתפטרות בשמחה: "התאפשר לי לקיים את החלטת מועצת החכמים".

"ברגע שהתאפשר לי לקיים את ההחלטה של מועצת החכמים ועל פי בקשתו של מורי ורבי הרב שמעון בעדני שביקש ממני להתפטר, עשיתי את זה בשמחה. כך חונכנו וכך גדלנו - על דרכי החכמים ומועצת החכמים, כל החלטה של המועצת צריך לקיים".

נהרי בראיון לכתב "כיכר השבת" ישי כהן (צילום: כיכר השבת)

"אני עובד תחת היו"ר, וכל מה שהוא יטיל עליי אעשה בשמחה. מה שאוכל לתרום - זה התפקיד שלי". נהרי התייחס לסגנות במשרד הרווחה אותה סיים בשבוע האחרון ואמר כי מדובר ב"תפקיד חשוב מאוד. כל מה שקשור לנוער נושר, שנים נרתמנו לזה... במחצית השנה שהייתי ברווחה אף אחד לא עמד בדרכי".

בנוגע לשמועות על מתיחות בינו ובין שר הרווחה חיים כץ שלכאורה גרמה לו לעזוב את המשרד אמר נהרי כי "כששר הרווחה נבחר ליו"ר מרכז הליכוד הרמתי לו טלפון ואיחלתי לו הצלחה, התפללתי שיעשה דברים טובים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר