פרסום ראשון

הרבנות הראשית נלחמת בהדלפות של העובדים לתקשורת

הרבנות הראשית לישראל יוצאת במאבק פנימי נגד הדלפות של פגישות ומסמכים לתקשורת, כך נודע ל"כיכר השבת". במכתב לעובדים נכתב כי חל עליהם איסור לפנות או לדבר עם עיתונאים (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרבנים הראשיים לישראל (אילן הצלם החרדי באר שבע)

פרסום ראשון: הרבנות הראשית לישראל יוצאת במאבק פנימי נגד הדלפות של פגישות ומסמכים לתקשורת, כך נודע ל"כיכר השבת".

בחודשים האחרונים מתמודדים בכירים ברבנות הראשית עם מצב בו מסמכים פנימיים מודלפים לתקשורת כדוגמת מסמכים של היועץ המשפטי לרבנות, לצד מסמכים ממחלקת הכשרות ומחלקות אחרות ברבנות הראשית לישראל וזאת בנוסף להדלפות מישיבות מועצת הרבנות.

יועץ מנכ"ל הרבנות, עמית קצין, שיגר מכתב, בשמו של המנכ"ל בפועל עודד פלוס, לעובדי הרבנות הראשית והבהיר את האיסור החוקי לפנות לעיתונאים, ללא אישור של הדובר או יועצי התקשורת של הרבנים הראשיים ושר הדתות.

המכתב שנשלח לעובדים

במכתב שהגיע לידי "כיכר השבת" כותב קצין לעובדי הרבנות הראשית: "בחודשים האחרונים אנו עדים לתופעה של הדלפות שיחות, מכתבים ועוד, לכלי תקשורת שונים. לאור זאת, נתבקשתי על ידי המנכ"ל לעדכנכם בנוהל טיפול בפניות גורמי תקשורת".

קצין מצטט את החוק וכותב: "חל איסור על עובדי מדינה לפנות או לדבר עם עיתונאים וגורמי תקשורת ולמסור להם ידיעות שהגיעו אליהם בתוקף תפקידם במשרד", ומדגיש שפניה מסוג זה תבוצע רק באמצעות הדוברים ויועצי התקשורת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר