החרמת המחוז החרדי

דרעי לראשי הסיעות: "בחוץ אתם תוקפים ומאחורי הגב נפגשים"

במהלך ישיבת ראשי המפלגות החרדיות, זעם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי על המצב הקיים וקרא להגיע להכרעה ברורה. "לא ייתכן שבחוץ אתם תוקפים ומחרימים ומאחורי הגב אתם נפגשים" (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יו"ר ש"ס אריה דרעי, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

דרעי בישיבת ראשי המפלגות החרדיות: ״די לכפל הלשון! תכריעו אם להחרים את המחוז החרדי או לשתף עמו פעולה״.

במהלך ישיבת ראשי המפלגות החרדיות שהתכנסו היום (רביעי) בחדר סיעת ש"ס, העלה שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי את סוגיית היחס למחוז החרדי. בישיבה השתתפו השרים והח"כים יעקב ליצמן, משה גפני, מאיר פרוש, יעקב מרגי, אורי מקלב ואיציק כהן.

במהלך הישיבה זעם דרעי על התנהלות הקיימת. "די לכפל הלשון", אמר לראשי המפלגות, "דרושה כאן הכרעה ברורה האם להחרים לגמרי את המחוז ולדרוש את החזרת המצב לשנת 2012 למוכר שאינו רשמי, או לשתף פעולה עם ראש המחוז החדש".

ישיבת ראשי המפלגות, היום (באדיבות המצלם)

לדברי דרעי, "לא ייתכן שבחוץ אתם תוקפים ומחרימים את ראש המחוז החדש ומאחורי הגב אתם נפגשים עמו ומקדמים דברים. אם מחליטים על מאבק משותף אנחנו יודעים להביא תוצאות".

במהלך הפגישה אמר אחד הנוכחים כי מנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין צפוי להיפגש עם מנהל המחוז החרדי החדש איציק זהבי. בתגובה, כך לפי הנוכחים, יו''ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני אמר כי הוא אישר לסורוצקין להיפגש.

השר ליצמן הצטרף לדברי דרעי ואמר בסיום הישיבה: "המצב הזה בלתי נסבל. אם מחליטים שמחרימים אז עד הסוף. בלי מפגשים סודיים שרק משבשים את המאבק המשותף".

הבוקר, נערך דיון בוועדת החינוך של הכנסת על היערכות המחוז החרדי לשנת הלימודים הבאה, בישיבה השתתפו חברי כנסת מש"ס, בעוד עמיתיהם מ"יהדות התורה" בחור להחרים את הדיון, לאור החרם נגד המחוז החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר