מאבק הסמינרים

תיעוד בלעדי: מאות חנכו את הסמינר המתחרה ל"וולף"

מאות נשים וצעירות השתתפו בטקס לרגל הקמת הסמינר הבני ברקי החדש המזוהה עם "בני תורה" ואמור לפי מייסדיו להתחרות בסמינר "וולף" הוותיק. הגר"ש אוירבך נשא דברים באמצעות ווידאו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

מאות נשים ובנות סמינרים התכנסו אמש (מוצאי שבת) באולמי "היכלי מלכות" בבני ברק לכנס לרגל הקמת הסמינר החדש "אוהל רחל" שבנשיאותו של הגאון רבי שמואל אוירבך, שיתחרה לדברי מקימיו ב"וולף" הוותיק ששולט במרבית הסמינרים בעיר.

כזכור, בעקבות המחלוקת שפרצה בסמינר הרב מאיר בעיר ופיטוריו של המנהל הוותיק הרב שמואל מאיר, החליטו בסיעת "בני תורה" המקומית על הקמת סמינר לשנת הלימודים הבאה.

בכנס הפתיחה שהתקיים אמש צפו הנשים בשידורי וידאו של ברכות הרבנים. הגר"ש אוירבך שנשא את המשא המרכזי הדגיש "אין כאן שום חידוש, רק להחזיר עטרה ליושנה בדרך של רבותינו. חוב קדוש לסייע להקמת בית של תורה סמינר אוהל רחל".

ראש ישיבת בית מאיר הגר"צ רוטברג אמר בדבריו שהקמת הסמינר הוא "חובת השעה בעת הזו". גם הגאון רבי יעקב ונדרולדה, מראשי ישיבת גרודנא, נשא דברים בפני מאות הנשים. בכנס הוכרז כי המנהל הרוחני של הסמינר יהיה הרב שמואל מאיר, לצד הרבנית אייזנטל, בתו של הגרד"צ קרלנשטיין.

אחת המשתתפות סיפרה ל"כיכר השבת": "גם המארגנים לא ציפו לאלפי בנות, הייתה הפתעה מכמות המשתתפות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר