דוחף את המקרופון שוב ושוב

עכשיו התיעוד: כך נראתה ה"תקיפה" שמסעירה את עיריית י-ם

לידי "כיכר השבת" הגיע תיעוד מהרגעים שאחרי תקיפתו לכאורה של חבר מועצת עיריית י-ם מטעם "התעוררות" חנן רובין על ידי נציג יהדות התורה יעקב הלפרין. רובין: חכו למצלמות האבטחה (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

לידי "כיכר השבת" הגיע תיעוד מהרגעים שאחרי תקיפתו לכאורה של חבר מועצת עיריית ירושלים מטעם "התעוררות" חנן רובין על ידי נציג יהדות התורה יעקב הלפרין. בתיעוד נראה הלפרין כשהוא דוחף בגסות את המיקרופון לרובין ומפיל אותו שוב ושוב.

הלפרין לא אומר נואש, וגם אחרי שרובין עובר מקום הוא מתיישב לצידו והודף שוב את המיקרופון במטרה נחושה שלא לאפשר לו לדבר.

יצויין כי לטענת מקורביו קיים תיעוד נוסף המתבסס על צילומים ממצלמת האבטחה בעיריית ירושלים שבו רואים באופן ברור לטענתם את יעקב הלפרין תוקף את חבר העירייה חנן רובין פיזית, והוא הועבר למשטרת ישראל.

יצויין, כי לטענת מקורביו של רובין, קיים תיעוד נוסף המתבסס על צילומים ממצלמת האבטחה בעיריית ירושלים, בו רואים באופן ברור לטענתם את יעקב הלפרין תוקף את חבר העירייה חנן רובין פיזית, התיעוד הועבר לדבריהם למשטרת ישראל.

כזכור, בתלונה שהגיש רובין הצהריים בתחנת לב הבירה בירושלים, הוא טוען כי חבר המועצה יעקב הלפרין תקף אותו במהלך הדיון בכיכר ספרא. בניגוד לכך, מספר חברי מועצה שנכחו בדיון אומרים כי לא הייתה שום תקיפה. הלפרין עצמו הכחיש את התקיפה ואמר כי ישמח אם המשטרה תחקור את העניין, הלפרין מוסיף ואומר כי הוא הופתע מהגשת התלונה.

רובין עצמו אמר ל"כיכר השבת": "לאור ההכחשות של הלפרין, אני מציע שנחכה לסרטוני האבטחה ושם יראו בדיוק שהייתה תקיפה. מי שראה את הסרטונים הללו באגף הבטחון של העירייה אישר זאת ללא היסוס."

חבר המועצה שלמה רוזנשטיין שנכח בדיון אומר ל"כיכר השבת" כי במהלך הדיון לאחר שרובין לא אפשר להלפרין לנאום, הטיח הלפרין את דפי הישיבה בשולחן לעברו של רובין אך בשום אופן לא הייתה תקיפה, והדפים לא כוונו לפגיעה ברובין ואכן לא פגעו בו.

חבר המועצה אליעזר ראוכברגר שנכח גם הוא במקום אומר ל"כיכר השבת" כי "אכן הישיבה הייתה סוערת באופן חסר תקדים, זאת לאחר שרובין לא נתן להלפרין לנאום וביצע מחטף חסר תקדים, אך בשום אופן חבר המועצה יעקב הלפרין לא תקף ולא נגע בחבר המועצה חנן רובין". "זה נשמע לי מתיחה פורימית, ואני מתקשה להאמין שרובין הגיש תלונה כזו במשטרה", אומר ראוכברגר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר