הבחירות המקדימות בארה"ב

הקרב על הקול החרדי בניו יורק • צפו

מחר יתקיימו הפריימריז בניו יורק, מדינת הבת של קלינטון וטראמפ. שניהם, במאבק מכריע על הקול החרדי • צפו בכתב "כיכר השבת" מנתח את תמונת המצב והקרב אצל ירון לונדון בערוץ 10 (חרדים)

(באדיבות "חדשות 10")

המרוץ לנשיאות ארה"ב: מחר (שלישי) יתקיימו הפריימריז במסגרת הבחירות המקדימות במדינת ניו יורק כשהפעם יש להם משמעות גדולה ובפרט למועמדים המובילים של המפלגה הרפובליקנית והדמוקרטית, דונלנד טראמפ והילארי קלינטון, זאת עקב העובדה שמדובר במדינת הבית של שניהם.

במפלגה הדמוקרטית חשוב לקלינטון הניצחון זאת במטרה לבסס את המובילות שלה ו"לשבור" את המומנטום החיובי ממנו נהנה ברני סנדרס בעקבות רצף של שבעה נצחונות.

במפלגה הרפובליקנית מוביל טראמפ, אולם המועמדים האחרים טד קרוז וג'ון קייסיק עושים הכל על מנת למנוע ממנו ניצחון של למעלה מ-50 אחוזים מה שיגרום לו לאיבוד צירים רבים (מתוך ה-95 של הרפובליקנים בניו יורק) או אז הוא יגיע "צולע" לקראת ועידת המפלגה בחודש יוני וללא רשימת הצירים שתבטיח לו ניצחון.

בשתי המפלגות משקיעים הפעם בקול החרדי שעלול להיות מכריע בשל העובדה שקיימת השפעה לצירים באזורים החרדים.

כפי שפורסם ב"כיכר השבת" הודיעו שני פלגי סאטמר על תמיכה בהילארי קלינטון במרוץ הדמוקרטי ובמקביל ממשיכים המועמדים הרפובליקנים טראמפ, קרוז, וקייסיק לסייר במאפיות המצות ולהיפגש עם עסקנים חרדים בכדי להבטיח את היבחרם.

צפו בכתב "כיכר השבת" ישראל כהן מנתח את תמונת המצב הפוליטית ואת המאבק על הקול החרדי לירון לונדון בתוכניתו בערוץ 10.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר