תיעוד

שוב: בעלי חזות חרדית עלו להר הבית

למרות ההתנגדות הנחרצת של גדולי הרבנים והאדמו"רים מכל העדות, בעלי חזות חרדית צולמו הבוקר כשהם עולים להר הבית במסגרת העלייה המאורדנת של ארגון "נאמני הר הבית" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(מתוך פייסבוק)

למרות המחאה ואזהרות גדולי ישראל שלא לעלות להר הבית וכי מדובר באיסור הלכתי חמור שעונשו כרת זאת לצד ההתגרות המסוכנת באומות העולם מתברר כי ישנם עדיין חרדים מעטים שבוחרים לעלות להר זאת בניגוד לעמדת גדולי הדור.

בסרטון שהופץ היום ע״י סטודנטים מתנועת "נאמני הר הבית" נראה אברך חסידי חבוש בשטריימל וקפוטה כשהוא ממתין בתור לעלות להר, שעה קלה לאחר מכן הוא נראה צועד יחד עם חברי הקבוצה בהר הבית.

רבנים ועסקנים חרדים מזהירים את הציבור שלא להתפתות אחר גורמים לאומיים ולאומנים שמנסים לשכנע ולשדל אברכים חרדיים לעלות להר במסווה של קיום מצווה כביכול. מדובר בגורמים אינטרסנטים שמחפשים להוכיח כי יש שליטה למדינת ישראל ולעם היהודי גם במקום זה תוך נסיון ליצור התלקחות מול מדינות ערב ויצירת פרובוקציה מיותרת ומסוכנת.

מלבד האיסור ההלכתי יש כאן עניין של התגרות באומות וגרימת סכנה לעם היושב בציון אומרים הרבנים.

יצוין כי בחג הסוכות הקודם עלו בני משפחת אלבוים המזוהים עם חסידות בעלזא להר הבית זאת כמסורת רבת שנים בה הם נוהגים אולם לאחר אזהרה חמורה שקיבלו מהאדמו״ר הפסיקו בנוהג המנוגד להלכה.

עסקנים בציבור החרדי מזכירים כי לטענת רבים מה שגרם להתלקחות האינתיפאדה הנוכחית היה ביקורו המתוקשר והמתגרה של השר אורי אריאל בתקופת החגים בחודש תשרי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר