העיתונות הגזימה?

סערה במילאנו: אברך הכה את בנו שסירב לבוא לתפילה ונעצר

מ.א. אברך תושב מילאנו, נעצר בסוף השבוע לאחר שעל פי הדיווחים היכה את בנו בגלל שסירב להתפלל יחד איתו. תושבים מקומיים טענו בשיחה עם כיכר השבת כי "העיתונות הגזימה" (בעולם)

משה ברדא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מ. א. אברך תושב מילאנו, נעצר בסוף השבוע לאחר שעל פי הדיווחים היכה את בנו בגלל שסירב להתפלל יחד איתו. תושבים מקומיים טענו בשיחה עם "כיכר השבת" כי "העיתונות הגזימה בסיקור של המקרה".

לפי הפרסום בתקשורת האיטלקית, האברך בן ה-42 הכה את בנו בן ה-16 כעונש על שסירב ללכת לבית הכנסת לתפילות. אם המשפחה הזעיקה את המשטרה. עוד דווח, כי האברך נעצר בעבר בשל עבירות דומות.

אחד משליחי חב"ד באזור אמר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "מדובר באברך שיש לו קשיים בריאותיים, העיתונות ניסתה לנפח. בגדול מדובר בילד קצת מרדן שלא רצה להתפלל, האבא לחץ עליו שיילך לבית הכנסת או משהו כזה, אני לא יודע אם הוא הרים עליו יד או שדחף אותו כמו שמדווחים".

"העיתונות שממש הגזימה", הוא אומר, "כמובן שאני לא מצדיק את האברך הזה, אבל הוא צריך עזרה, הוא דרוש טיפול. אין שום הצדקה לפרסם בעיתונים על מה שהוא עשה, מה הוא עשה? הילד קצת מרדן אז הוא לחץ עליו".

"העיתונאים עושים את זה בכוונה כי הם נגד דת" טוען השליח, "הם מחפשים לפרסם דברים נגד דת, ומצאו קורבן. יש אלפי מקרים כאלו, אבל בגלל שהוא יהודי ובגלל שהוא מלמד אחרים נטפלו עליו".

"אומרים שהוא רב, הוא לא רב - הוא בסך הכל נותן שיעורים, לא יותר מזה. אנשים מכירים אותו שם ויודעים שהוא צריך טיפול, כעת עומדים על כך שהוא יקבל את הטיפול הנכון" הוא מסיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר