איומי הפלסטינים

אבי מימרן: "אבו מאזן יגדיר אותי כפושע מלחמה? שיהיה לו לבריאות"

עו"ד ואב שכול מניו ג'רזי הזהיר כי תכניתו של אבו מאזן להגדיר את הבנייה בשטחים כפשע מלחמה עלולה להפוך את תושבי "נווה יעקב" לכאלה בהגדרתם, אבי מימרן ותושבים נוספים בשכונה מגיבים: "אין לי שום בעיה עם זה, שיהיה לו לבריאות" (חרדים, בארץ)

משה ברדא | כיכר השבת |
אבו מאזן ומימרן (צילום: הדס פרוש - פלאש 90 ויח"צ)

במאמר שפרסם לאחרונה עו"ד סטיבן פלאטו, תושב ניו ג'רזי ואב שכול, הוא הזהיר כי אם תכניתו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן להגדיר משפטית את הבנייה בשטחים שמעבר לקו הירוק כ"פשע מלחמה" תצלח, הרי שגם תושביה החרדים של שכונת "נווה יעקב" הירושלמית והשלווה עלולים למצוא את עצמם תחת ההגדרה.

"כיכר השבת" פנה לתושבים בשכונה החרדית בכדי לשמוע מהם כיצד הם נערכים לטייטל החדש בו הם עלולים 'לזכות'.

אבי מימרן, מגיש המהדורה המרכזית ברדיו "קול חי" אמר ל"כיכר השבת" כי ישמח להיקרא פושע מלחמה לפי הגדרותיו של אבו מאזן: "אין לי שום בעיה עם זה, שיהיה לו לבריאות. כל הדבר הזה - בדיחה מהלכת, זו בדיחה טובה".

אבי מילר, זמר ותושב השכונה אומר כי "הרבה אחרים ניסו להכות ולומר אמירות כאלו, אבל בסופו של דבר השיירה עוברת, זה לא אמור להזיז לאף אחד. יש פה את הווילה של חוסין שעומדת פה כמעט חמישים שנה, עוד ממלחמת ששת הימים, שיכנס קודם כל במלך חוסין ולא בנו".

שכונת נווה יעקב, ארכיון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

פ. מנהל ת"ת חב"ד ותושב נווה יעקב אומר כי "אנחנו רגילים לטענות הללו עוד משחר הבריאה, הם טוענים שלקחנו להם... ובכן זה וויכוח שמתנהל עד היום, אנחנו לא מתרגשים כלל. אנחנו לא הולכים לקבל שום פסק דין ממישהו מלבד מה שהתורה כותבת. זה אולי טוב לגלגל שיחה ולדון על כך ברמה בינלאומית אבל ברמה האישית אנו לא מתרגשים כלל. יש כאן תנופת בנייה שאני רואה ממש עכשיו מול העיניים שלי ואף אחד לא יעצור את זה".

אריה אורנג, תושב השכונה גם הוא אמר כי "אני לא רואה שום סיכוי שהדבר הזה יעבור בבית המשפט הבינלאומי בהאג". הוא הוסיף כי "חבל שהוא לא המציא את הרצון לתבוע את מדינת ישראל ב-1 לאפריל, זה הזוי".

איש היח"צ אבי יוספי, תושב שכונת רמות שעלולה גם היא למצוא את עצמה תחת ההגדרה "פשע מלחמה" מספר כי "ברוך השם יש בעשור אחרון גידול מבורך של תושבים וזוגות צעירים. זאת בנוסף לכמה אלפי יח"ד שנמצאות חלקן בהליכי בנייה וחלקן בהיתרי בנייה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר