"גישה חיובית"

מוסדות החינוך החרדי לא יצטרכו "אישור" להמשיך ללמוד תורה

שר החינוך נפתלי בנט עצר נוהל ישן אשר חייב את תלמודי התורה והישיבות הקטנות להגיש בקשה לקבלת אישור מיוחד להארכת שנת הלימודים לאחר ה-1 ביולי. מנהל מוסד חרדי: "גישה חיובית" (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
שר החינוך נפתלי בנט (צילום: תומר נויברג - פלאש 90)

שר החינוך נפתלי בנט עצר בשבוע שעבר נוהל ישן אשר חייב את תלמודי התורה והישיבות הקטנות להגיש בקשה לקבלת אישור מיוחד להארכת שנת הלימודים לאחר ה-1 ביולי, אז יוצאים מוסודות החינוך הכלליים לחופש הגדול.

על פי הנוהל החדש, אותו הובילו בנט ומנהל המחוז החרדי במשרד החינוך איציק זהבי, מוסדות החינוך לא יצטרכו לבקש בקשה להאריך את שנת הלימודים ממשרד החינוך.

כידוע, מוסדות החינוך החרדיים, תלמודי התורה והישיבות, יוצאים לחופשת בין הזמנים קצרה, שנמשכת כשלושה שבועות בחודש אב, עד לראש חודש אלול.

אלא שפעולה זאת הייתה כרוכה מידי שנה בהשגת אישורים רבים של מנהלי מוסדות החינוך מול מערכת בירוקרטית של פקידים אשר חלקם לא מוכרים כאוהבי הציבור החרדי עוד מימי יש עתיד ושי פירון.

מנהל מוסד חרדי גדול מסביר ל"כיכר השבת" כי אמנם הוא לא היה ממלא את הטפסים שמטרתם היתה לבטח את הילדים אולם הוא מעריך את פעילות משרד החינוך בעניין.

"אני לא אהבתי את הטופס הזה בו אני כביכול צריך לבקש אישור ללמוד תורה עם ילדים בחודשי החופש הגדול. ביקשתי בעבר לשנות את הנוסח וכעת אני מרוצה מהגישה החיובית של בכירי המשרד כלפינו", אומר המנהל.

"אין ספק שיש עוד עבודה רבה וצריך לעמוד על המשמר אולם הכיוון הוא חיובי", הוא מוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר