המטפל החשוד יהודה סילבר שוחרר ממעצר בית

לאחר 20 יום במעצר בית, שוחרר היום המטפל הבכיר יהודה סילבר, החשוד במעשים חמורים כלפי קטינים וקטינות שהיו תחת טיפולו. איש חינוך המצדד בו: "עלילה שפלה על אדם צדיק ונקי" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יהודה סילבר (צילום מסך מתוך ערוץ 1)

לאחר 20 יום במעצר בית, שוחרר היום (רביעי) המטפל הבכיר יהודה סילבר, החשוד במעשים חמורים כלפי קטינים וקטינות שהיו תחת טיפולו. יצויין כי גם בתקופת מעצר הבית, הותר לסילבר לצאת מביתו בכדי להתפלל במניין שלוש פעמים ביום.

פרקליטו, עורך הדין יהודה פריד אמר אז ל"כיכר השבת" כי "אני שמח ששלטונות החוק, המשטרה והפרקליטות התעשתו וראו שעל פי טענתי אין ממש בתיק ובוודאי שהוא לא מסוכן לציבור כפי שטענו. אנו נמשיך להיאבק על חפותו ואני משוכנע שהתיק ייסגר בקרוב, בעז"ה".

בדיון בהארכת מעצרו לפני כחודש, ציינה השופטת כי סילבר חשוד בביצוע עבירות של מעשים חמורים בקטינה מתחת לגיל 14, מעשים חמורים בקטינה עד גיל 14 ומעשים חמורים בקטין מעל גיל 14 תוך ניצול.

השופטת ציינה כי מתיק התביעה עולה כי "החשוד פעל באופן שיטתי וסדרתי ופגע באופן ממשי בגופן ובנפשן של קטינות אשר נשאו את הסוד לאורך שנים".

איש חינוך המצדד בסילבר אמר הערב ל"כיכר השבת" כי "אלפי משפחות חרדית חייבות לו את השלום בית שלהם וחינוך הילדים. מדובר בעלילה שפלה על אדם צדיק ונקי. כל מי שהיתה לו צרה בשנה האחרונה שלחתי אותו אליו שיברך אותו. אדם משכמו ומעלה שעבר ייסורים על לא עוול בכפו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר