ההודעות הלחוצות

ה-SMS חושף: כך פעל מבריח הסמים החרדי

"אני מחפש את הרכב, אל תשלח לי הודעות אני לא פחות לחוץ ממך, כשאהיה בדרך ליבנה אתקשר", כתב משה קליין, אחיינו של אחד מגדולי הרבנים, החשוד בהברחת סמי קוקאין - למי שחשוד כבלדר נוסף ברשת ההברחות (חרדים)

קוקאין, ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

פרשת הסמים: כתב אישום חמור שהוגש בין היתר נגד משה קליין, אחיין של אחד מגדולי הרבנים בבני ברק, חושף את שיטת הברחת הסמים ברשת בה היה מעורב. קליין נעצר בנתב"ג לאחר שנשא במזוודתו סם מסוג קוקאין במשקל שבעה קילוגרם, ששוויו מוערך במיליוני שקלים.

על פי כתב האישום, משה קליין הסכים להעביר את מזוודת הסמים בעבור 40 אלף שקלים. על פי החשד, הכמות הגדולה שנתפסה הייתה רק חלק מתוך משלוח סמים שהגיע באותה הטיסה בה טס קליין. המשטרה חושדת כי בלדר נוסף שהיה עם קליין הצליח לחמוק מהבלשים ולמסור את המזוודה הנוספת. הבלדר הנוסף נתפס רק מספר שעות לאחר מכן, אולם לא ברור היכן משלוח הסמים הנוסף, שלפי החשד היה בטיסה.

בהתכתבות בין שני הבלדרים שפורסמה היום בחדשות 2, מי שהיה אחראי על הברחת הסמים מסר לקליין הנחיות להגיע לרכב חונה שהמתין לו בחניון בנתב"ג. על פי הדיווח, לאחר שקליין חדל מלהגיב להודעות, החל האחראי לנסות ליצור עמו קשר טלפוני ושלח הודעות "לחוצות מאוד" והפציר בקליין לענות לו או ליצור עמו קשר.

על פי הדיווח, במשך דקות ארוכות ניסה הסוחר להשיג את קליין באמצעות שיחות טלפון והודעות טקסט, כשקליין לא הגיב. לאחר מספר דקות הגיב קליין וכתב "אני מחפש את הרכב, אל תשלח לי הודעות אני לא פחות לחוץ ממך, כשאהיה בדרך ליבנה אתקשר".

על פי הדיווח, לאחר שקליין נתפס, החוקרים ביקשו ממנו שלא לנתק קשר ולשלוח הודעות טקסט זאת על מנת שיוכל לקבל ממנו פרטים נוספים אודות רשת ההברחה. לאחר שמפעיל הרשת חשד בהודעות, הוא ניסה להתקשר לקליין ובהמשך כתב לו "מה אתה דפוק? עלו עליך אה? לאן נעלמת?".

על פי הדיווח בחדשות 2, בשלב זה התחילו השוטרים להגיב דרך הטלפון של קליין וכתבו כי הוא מחפש את הרכב, אלא שאז כתב החשוד כי "אין רכב, לא יודע על מה אתה מדבר, אני לא בארץ בכלל", בהמשך כתבו לו השוטרים בשם קליין "אתה לא מבין כמה זה מסוכן ואני עייף מת, ממתין במונית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר