בעקבות הפרסום

הסמינר של 'הפלג הירושלמי' מגיב: "דרשנו להתנתק מ'עוז לתמורה'"

בסמינר הבני-ברקי "אהל רחל" של 'הפלג הירושלמי' מציגים הוכחות לטענתם כי ביקשו להתנתק מתכנית 'עוז לתמורה' של משרד החינוך. "אנו נאמנים לדרך רבותינו, אחרים לא" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגר"ש אוירבך, מנהיג הפלג הירושלמי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

לאחר חשיפת "כיכר השבת" על החדרת רפורמת "עוז לתמורה" השנויה במחלוקת לסמינר "אהל רחל" המזוהה עם הפלג הירושלמי, בסמינר מציגים הלילה (שני) הוכחה לדבריהם לכך שביקשו ממשרד החינוך להסיר את המוסד מהתכנית מיד כשנודע להם שהיא הופעלה במוסד.

"מיד כשנודע לנו שצורפנו באופן אוטומטי ל'עוז לתמורה'" טוענים בסמינר, "שלחנו מייל ובו דרישה להסיר את התכנית מהסמינר שלנו".

המייל שמציגים ב"אהל רחל" (צילום מסך)

בהנהלת הסמינר טוענים עוד כי "באתר משרד החינוך, בו מופיע כביכול כי הסמינר צורף לתכנית עוז לתמורה, מופיעים גם כן נתוני תזרים התקציבים תמורת התכנית, ונראה בבירור כי סמינר 'הרב וולף' כמו גם סמינרים 'כהנא' ו'מאיר' קיבלו תקציבים תמורת הצטרפותם לתכנית עוז לתמורה. לעומת זאת," הם מוסיפים, "לסמינר אהל רחל לא הועבר תקציב תמורת התכנית".

המסמכים שמוכיחים לטענת הפלג הירושלמי שדווקא סמינרים אחרים מקבלים תקציב עבור הרפורמה (צילום מסך)

בסמינר מסכמים וטוענים כי בעוד "אנו נאמנים לדרך רבותינו שהורו לנו להתנתק מתכנית זו, סמינרים אחרים בעיר שנאמנים לדרך רבותם שסבורים גם כן כי יש להתנתק מתכנית עוז לתמורה, לא נוהגים כן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר