מבוכה וחרדה

קצין חרדי ניצל את ה"שלום בית" כדי לתקוף אשת חייל

קצין במערך שח"ר 'הופרש' אתמול מצה"ל, בשל תלונה קשה של חייל חרדי ששירת תחתיו, לפיה הוא תקף את אשתו ואף איים עליה בבוטות אם תדווח על כך. מצ"ח חוקרת (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: Yossi Zeliger/FLASH90)

מזעזע: קצין צה"ל, מבכירי פרויקט 'שח"ר' (שילוב חרדים) פרש - או יותר נכון לומר 'הופרש' - אתמול (שלישי) מצה"ל, בשל טענות שהעלה פקודו, חייל חרדי, כי הוא תקף את אשתו ואף איים עליה בבוטות.

לפי הפרסום, משבר אישי שהתחולל אצל החייל החרדי בחיי הנישואין שלו, הוביל אותו במצוקתו לשתף את מפקדו, בדרגת סרן, חרדי גם הוא. בשלב זה הציע המפקד, שהוא גם רב צבאי בהכשרתו ומוסמך לרבנות, לגשר בין החייל לרעייתו. "שלום בית", כפשוטו.

לטענת החייל, הקצין ניצל את המפגש עם אשתו כדי לתקוף אותה, וכשזו התחננה אליו שיפסיק הוא איים עליה בבוטות שגרמה לה לחוש תחת מעשה סחיטה.

לאחר זמן, כשהחייל הצליח לשקם את נישואיו ולהחזיר את מסלול חייו לתלם הרצוי, סיפרה לו אשתו את שעשה לה מפקדו. החייל, מוזעזע כולו, פנה מיד לגורמים המוסמכים בצה"ל והתלונן נגד מפקדו.

יצויין, כי לתלונתו של החייל קיימות עדויות תומכות של חיילים נוספים ביחידה, ואלו נמצאות כעת בידי המשטרה הצבאית שפתחה בחקירת המקרה. בעקבות כך, המפקד של הקצין החשוד הורה לו - כך לפי הפרסום - לעזוב לאלתר את תפקידו ואף לפרוש כליל משירותו הצבאי.

תגובת דובר צה"ל לידיעה כפי שפורסמה: "הקצין ביקש להשתחרר ביוזמתו ובקשתו אושרה. בנושא נפתחה חקירת מצ"ח ובסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר