פרסום ראשון

המשטרה חוקרת: איומים על חיי יועציו החרדים של ברקת

משטרת ירושלים פתחה בחקירה בעקבות איומים על חייהם של אברהם קרויזר ויעקב איזק - היועצים החרדים של ראש העיר ניר ברקת, כך נודע ל"כיכר השבת". ברקת עודכן בצהריים בפרטים (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אברהם קרויזר ויעקב איזק (צילום: יואב דודקביץ' - משפחה)

פרסום ראשון: משטרת ירושלים פתחה בחקירה בעקבות מידע שהתקבל על איומים על חייהם של היועצים החרדים של ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, כך נודע ל"כיכר השבת".

במסגרת מאבקי השבת בירושלים, יש מי שבוחר להפנות את האצבע המאשימה דווקא כלפי יועצי ראש העיר החרדים: אברהם קרויזר ויעקב איזק בטענה שהם "משתפים פעולה" עם ראש העיר.

בין היתר הם מתכננים הפגנות מול בתיהם של השניים והפיצו מודעות רחוב בגנותם. אך בין היתר, ל"כיכר השבת" נודע כי לידי המשטרה הגיע מידע על איומים על חייהם של השניים, בעקבות כך פתחה משטרת ירושלים בחקירה.

כמו כן, מפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי שוחח בצהריים (חמישי) עם ראש העיר ניר ברקת ועדכן אותו בפרטים.

במודעות רחוב שפוזרו ברחבי ירושלים נכתב בין היתר: "יועצי אחיתופל. מי מוביל את תופעת חילולי השבת בירושלים?
הציבור החרדי כואב בשנים האחרונות את ההידרדרות הבלתי פוסקת במצב שמירת השבת בירושלים עיר הקודש.

"שני יהודים חרדים מובילים רח"ל בזדון את תופעת חילולי השבת! הגיע הזמן להסיר את הלוט: אברימי קרויזר וקובי יעקב איזק. היועצים החרדיים שהכריזו מלחמה על השבת. הגיע הזמן לפזר את העשן ולחשוף את הפושעים".

יצוין כי במסדרונות 'כיכר ספרא' מעריכים כי מי שעומד מאחורי המודעות הוא חבר מועצה מאגודת ישראל שלדבריהם אף שכר יחצן שילווה אותו במסגרת עימות פנימי בחסידות אליה הוא משתייך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר