בפרקליטות טיפסו גבוה מדי

הדיון הסתיים; הפרקליטות נזרקה מכל המדרגות

מכה לפרקליטות: שופט בית המשפט המחוזי משה רביד, דחה היום את כל טענותיה של הפרקליטות אחת לאחת, וקבע כי האם לא הפרה את תנאי מעצרה. פרקליטי האם: "ראוי כי גם השכל הישר והרגישות האנושית ינחו את המשך הטיפול בה, דבר שייתר את הצורך בדיון בבקשות סרק שאין מאחוריהן ולא כלום" (חרדים)

חנוך לס | כיכר השבת |
האם החשודה (פלאש 90)

מכה לפרקליטות: שופט בית המשפט המחוזי בירושלים משה רביד, החליט היום כי כל טענות הפרקליטות בעניין הפרת תנאי מעצר הבית של "האם המרעיבה" חסרות כל בסיס.

בעקבות זאת, דחה השופט על הסף את בקשת הפרקליטות לחלט את הערבויות שהפקידו קרובי האם. והודיע כי לא הפרה כלל את תנאי שחרורה.

הפרקליטות - כך נראה, טיפסה שוב על עץ גבוה מדי, עץ ממנו היא מתקשה לרדת, גם כאשר בתי המשפט, ערכאה אחר ערכאה, מבקרים את בקשותיה ומוצאים אותן חסרות כל בסיס. התיק הזה מסתבר, הפך ל"תיק הכבוד האישי" של אנשי הפרקליטות, הרואים בכל ויתור מינימאלי ומתן יחס אנושי כלפי האישה, פגיעה אישית בכבודם.

בבקשתה הדחופה לדיון היום, הציבה הפרקליטות מספר רב של טיעונים, כשהמכנה המשותף לכולם הינה מסקנת הפרקליטות, כי האם והמפקחים הפרו את תנאי השחרור, ובשל כך יש לחלט את הערבויות הכספיות שהפקידו הערבים.

בין הטענות שהעלתה הפרקליטות, הייתה גם הטענה כנגד האם על שליוותה את ילדיה לביקורים אצל הרופא, וכן כאשר מנעה מנציגי שירותי הרווחה להיות נוכחים בבדיקות שערכו הרופאים לילדים.

טענה נוספת שטענה הפרקליטות הייתה, כי האם לא הגיעה לטיפול אליו הייתה אמורה להגיע, טענה שהתעלמה לחלוטין מאשפוזה בשבועות האחרונים ואף מלידתה.

בדיון היום בבית המשפט, קיבל השופט משה רביד את כל טענות סנגוריה של האם – עורכי הדין ד"ר אביעד הכהן ודבורה אטיה, וקבע כי לא היה צו שאסר על האם ללוות את ילדיה לבדיקת הרופא, וכי אי נוכחות נציג שירותי הרווחה בעת בדיקתן הרפואית של ילדיה מתחייבת גם מכוח עקרונות של צנעת הפרט והשמירה על זכויות החולה.

כמו כן קיבל השופט רביד את הסברי ההגנה לגבי נסיבות מועד הטיפול אותו הייתה אמורה לעבור, וקבע כי רק אשפוזה של האם, שבסוף השבוע ילדה בן נוסף, הוא שמנע את הגעתה למרכז הטיפול, ולא כטענות הפרקליטות, על סירובה כביכול לקבל עליה את צו בית המשפט.

באי כוחה של האם, עוה"ד הכהן ואטיה אמרו לאחר ההחלטה: "אנו שמחים שבית המשפט קיבל את עמדת האם. התיק יצא מפרופורציות, וראוי להחזירו למסלול. לצד הוראות הדין, ראוי כי גם השכל הישר והרגישות האנושית ינחו את המשך הטיפול בו, דבר שייתר את הצורך בדיון בבקשות סרק שאין מאחוריהן ולא כלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר