הרב יעקב יוסף: אסור לבחור בחילוני

רחובות: הרב יעקב יוסף, מרבני 'ארץ ישראל השלמה' קורא לתמוך במלול, "אסור לבחור בחילוני, כשיש מועמד שומר מצוות". (חרדים)

חנוך לס | כיכר השבת |

פחות מיומיים לפתיחת מערכת הבחירות ברחובות, והמועמד רחמים מלול מקבל חיזוק משמעותי, בדמות מכתב תמיכה חד משמעי מידיו של הרב יעקב יוסף.

"לאחי ורעי, אוהבי ארץ ישראל ורחובות", פותח הרב יוסף את מכתבו המיועד לציבור תומכי הציונות הדתית בעיר, כשבהמשך מפציר בהם לתמוך אך ורק במועמד ירא שמים, שכבר הוכיח את עצמו בעבר, היינו - רחמים מלול.

"בעבר אכזבו אותנו... שחשבו שאפשר לסמוך על מי שפסול לעדות, בבחינת 'אפכא מסתברא'... אבל הנבחר לא קיים את הבטחותיו, בבחינת מה שרואים מכאן - לא רואים משם" ממשיך הרב יעקב יוסף.

ועל כן מסקנתו הינה ברורה: "... וכשיש אפשרות לבחור בירא שמים, בוודאי שיש איסור לבחור בחילוני" פוסק הרב יוסף - חד וחלק.

הרב יעקב יוסף, הוא כידוע בנו של הגר"ע יוסף, אלא שקרבתו לחוגי "ארץ ישראל השלמה" יצרה לו מעמד בכיר בקרב אנשי הציונות הדתית, ושמו מוזכר תדיר בכל פורום הלכתי ורבני של אנשי הציונות הדתית, והוא נחשב מבכירי פוסקי ההלכה שבקרבם.

דווקא בשל כך, חשובה הפעם מאוד תמיכתו של הרב יעקב יוסף במועמד מלול, שהרי נכון לעכשיו לא נהנה מלול כלל מתמיכת הציונות הדתית ברחובות, זו המפולגת בתמיכתה בין עוזי סלנט לעמי פוירשטיין.

קצת יותר מיום לפני פתיחת מערכת הבחירות בעיר, והמצב נכון לעכשיו הינו, כי אל מול דגל התורה, העומדת כמעט לבדה כגוף החרדי התומך באופן מובהק בסלנט, ניצב מלול הנהנה מתמיכתה של ש"ס, אגודת ישראל - על פלגיה, וכעת גם חוגים במפד"ל הסרים למרותו של הרב יעקב יוסף.

כרגע אמנם מוביל עוזי סלנט על פני כל שאר מתחריו, אלא שאם לא יקבל סלנט 40% בסיבוב הראשון, יעלו מלול או פוירשטיין מולו לסיבוב השני, ואז הכל פתוח, כשהמשחק כולו מתחיל מחדש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר