כתב אישום קשה

האם הזריקה לילד מלח, האב תקף בחומרה

כתב אישום מזעזע הוגש נגד ההורים ממודיעין עילית החשודים בהתעללות בבנם החולה בן ה-4. האם מואשמת בהזרקת מלח וסודיום כלוריד לגופו והאב מואשם בתקיפה חמורה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: קובי גדעון, פלאש 90)

הפרקליטות הגישה הבוקר (חמישי) כתב אישום חמור נגד ההורים ממודיעין עילית בחשד שהתעללו בבנם בן ה-4 בזמן שהיה מאושפז בבית החולים בתל השומר, בתקיפה ובהזרקת חומרים רעילים לגופו של בנם החולה. האישומים נגד ההורים: קשירת קשר לביצוע פשע וגרימת חבלה חמורה לחסר ישע.

על פי כתב האישום, האב תקף את הילד בזמן שהאם ישנה על יד מיטת הילד. והאם הזריקה לתוך העירוי של הילד מים בתוספת מלח שולחני. כמו כן, על פי כתב האישום האם הזריקה לעירוי אמפולות של סודיום כלוריד. כתוצאה מהמעשים הללו, הפעוט שלשל, חומו עלה ונגרמו תנודות מסוכנות ברמת הנתרן בדמו.

כזכור, לפני כשלושה שבועות, במהלך השבת עצרה המשטרה זוג הורים חרדים מהעיר מודיעין עילית בשנות ה-30 לחייהם, בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע, התעללות פיזית וגרימת חבלה חמורה לחסר ישע.

הקטין, בנם של הזוג, הובא לפני תקופה לקבלת טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר, שם עירנותם של הרופאים עוררה את חשדם באשר להתעללות מצד ההורים, ועל כן הם עירבו מיד את המשטרה. הילד בן ה-4 אושפז במצב קשה, אולם מאז הטיפול הרפואי השתפר מצבו וכעת הוא מוגדר במצב קל.

בשל חשד הרופאים, הותקנו מצלמות בחדרו של הילד בבית החולים, ובסרטונים הבחינו הרופאים כי הילד הותקף על-ידי האב. עוד התגלה לכאורה, כי האמא הזריקה לבנה חומרים ונתנה לו כדורים. בבית החולים מיד פנו למשטרה שעצרה את ההורים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר