הבוקר שאחרי

עורך דינו של האב-החשוד: "זה מחדל של בני הקהילה"

נחמן אנשין, החשוד שחנק את בתו התינוקת יישאר שבעה ימים במעצר עד לדיון בעניינו. ובינתיים: עורך דינו, מוצא את האשמים ברצח המזעזע. "זה מחדל של הקהילה. הוא התנהג מוזר, הם שלחו אותו לבדיקה פסיכיאטרית, במקום ללכת, הוא חזר הביתה" (חרדים)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
אנשין מובא להארכת מעצר, היום (פלאש 90)

אחר-הצהריים האריך בית משפט השלום בירושלים בשבעה ימים את מעצרו של נחמן אנשין, בן 23, החשוד שחנק את בתו פרומה בת השמונה חודשים.

קודם לכן, בשעות הבוקר קבע הפסיכיאטר המחוזי כי האב כשיר למעצר. אחר-כך הובא אנשין אל בית המשפט השלום בעיר להארכת מעצרו.

עורך דינו של האב, יעקב קמינסקי, אמר הבוקר: "זה מחדל של אנשי הקהילה. הוא התנהג מוזר אתמול, הם שלחו אותו לבדיקה פסיכיאטרית, במקום ללכת, הוא חזר הביתה. לצערי קרה מה שקרה. לא ניתן היה לצפות את האירוע. הוא אושפז מספר פעמים אבל לא מדובר באדם אלים. גם עכשיו הוא לא קולט שהוא במעצר".

אתמול, סמוך לשעה 2 וחצי לפנות בוקר, הגיעה הפעוטה החרדית האומללה למנוחת עולמים. בתום לילה ארוך וסוער עם פונטנציאל רב לסערת רוחות רבתית הצליחו עסקני העדה החרדית, המשטרה והגורמים הנוספים שטיפלו בפרשה להגיע לסיכום משותף על אי ניתוח של הפעוטה שנהרגה מאלימות של אביה, תושב שכונת שמואל הנביא בירושלים.

מקור בכיר שהשתתף לכל אורך הערב בדיונים סיפר ל”כיכר השבת”, “הערב עם כל הצער שבטרגדיה הראנו לכולם עד כמה זה קל להגיע להישגים מול המשטרה כשמדברים בצורה הנכונה ועל ידי האנשים הנכונים. היה פה רצון הדדי למנוע אפשרות שניתוח שלה יגרור לתגובות אלימות ומחאות מצד הציבור".

גורם בבית החולים "ביקור חולים" ששוחח עם כתב "כיכר השבת" סיפר, “הציבור הגדול שהתגודד בחוץ כילה את זעמו בזמן שעבר עד שהמשטרה והחרדים הגיעו לסיכומים, בשערי בית החולים והחנייה שנגרמו להם נזק רב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר