סוער בבני ברק

"תתעוררו": התלמידות של הרב דניאל זר הפגינו בעירייה • צפו

כ-150 בנות ממוסדות "אור דוד" של הרב דניאל זר, הפגינו הבוקר בעיריית בני ברק, נגד ראש העיר חנוך זייברט וסגנו אלי דדון מש"ס, בטענה כי אין להם מקום ללמוד • תיעוד (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

כמאה וחמישים בנות ממוסדות 'אור דוד' בנשיאות הגאון רבי דניאל זר הגיעו הבוקר (ראשון) להפגין ברחבת עיריית בני ברק.

הסיבה להפגנה הבוקר הינה משום שלטענת הבנות והוריהן אין להם מקום לפתיחת שנת הלימודים וזאת בעקבות פסיקת בית המשפט שלא לאכלס את המבנה שנבנה לפני כשנה שנועד עבורם וזאת לאור בקשת ההריסה למבנה שהגישה עיריית בני ברק, כחלק מהמאבק בין 'אור דוד' לעירייה בשל ההקצאות האחרונות - כפי שנחשף ב"כיכר השבת".

יצויין כי במבנה הושקעו למעלה מ-700 אלף שקלים מכספי מוסדות 'אור דוד' על פי תכנית מהנדס ובתקנים מחמירים, ובעידודו ותמיכתו של נציג ש"ס בבני ברק אלי דדון, בימים בהם שררו יחסים תקינים יותר בין הצדדים.

הרב דניאל זר אמר כי "לא רק שהעירייה הייתה אמורה לבנות ולהקצות משאבים עבור אותן בנות אלא אנחנו אלו שבנינו ועכשיו הם אלו שהורסים. בעקבות מחלוקות משפטיות על הקצאות החליטו לנקום בכלל המוסדות".

"במידה והמחאה לא תועיל נגיע יום יום לבניין העירייה עד אשר ימצא להם פיתרון הולם", אומר הרב זר. "במקביל תתקיים הפגנה גדולה בשכונת פרדס כץ בו תישמע הזעקה והמחאה של ככל תושבי השכונה".

יצוין כי הבנות בהפגנה נשאו שלטים גם נגד נציג תנועת ש"ס המקומית, בהם נכתב: "דדון אין חזון" ו"ש"ס תתעוררו", מה שמהווה עליית מדרגה במלחמה של הרב זר מול תנועת ש"ס, זאת בעוד עוזרו יעקב זכריהו יצא לחלק סוכריות לילדות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר