יש דיין

הגאון הרב גשטטנר פסק: ביאלוסטצקי מוחרם ומנודה

אחד ממורי ההלכה הבולטים בבני-ברק הורה ש"לא להתקרב לארבע אמותיו של צבי ביאליסטוצקי, ואין לבוא עמו בדברים". טקס הנידוי נערך במהלך הפגנת ההמונים במוצ"ש. ובינתיים בירושלים: ביאליסטוצקי מצא דרך מקורית להתגונן. צפו בפשקווילים (חרדים)

דוד כהן | כיכר השבת |

במהלך הפגנת הענק שנערכה בשבוע שעבר סמוך לביתו של צבי ביאליסטוצקי בבני-ברק, הכריז הרב סנדר ארלנגר, מרבני בני-ברק, בפני ההמונים כי ביאליסטוצקי מנודה ואין להתקרב לד' אמותיו.

ל"כיכר השבת" נודע כי חתנו של של הגר"י זילברשטיין רבה של רמת אלחנן סר בשבוע שעבר אל ביתו של הג"ר נתן גשטטנר שליט"א, אחד ממורי ההלכה בעיר התורה ופנה אליו בשאלה: האם הנידוי שערך בעצרת מחאה בשבוע שעבר הרב סנדר ארלנגר לצבי ביאלוסטצקי תופס ועומד?

וכך השיב לו הג"ר נתן גשטטנר: "הנידוי שערך חל עליו ועל כל הסובבים אותו", והוסיף ואמר: "אסור להתקרב לארבע אמותיו, ואין לבוא עמו בדברים".

בעצרת שהתקיימה במוצ"ש שעבר, תכנן הרב ארלנגר לקיים את הנידוי באמצעות נרות וספרי תורה, כפי הנהוג, אך אלה לא היו ברשותו ולכן הכריז על-כך בלבד.

ועוד בעניין פרשת ביאליסטוצקי והדיינים: אתמול הגיעה הסערה גם לירושלים, שם נתלו כרזות ענק מטעם אנשיו של הקבלן המושמץ.

בכרזות הענק הודפס שמם של ביאליסטוצקי, קותי דרשוביץ מנכ"ל שארית ישראל ומי שתבע את הגר"מ גרוס לבית משפט, והגר"א כהנמן מראשי ישיבת פונבי"ז בנשימה אחת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר