"מחוץ למחנה מושבם"

הגר"מ מאזוז: "לא יישאר מהשמאל כלום"

"השמאל יורד מטה מטה, ולא ​יישאר ממנו כלום", כך מבטיח הגאון רבי מאיר מאזוז, תוך שהוא מגבה את ראש הממשלה בנימין נתניהו על שבירך 'שהחיינו' בהעברת השגרירות (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"מ מאזוז (צילום: שוקי לרר)

ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז תקף את השמאל הישראלי ואמר כי הוא יורד מטה מטה וכי לא יישאר מהם כלום. הרב גיבה את ראש הממשלה נתניהו שהחליט לברך 'שהחיינו' בשם ומלכות במהלך טקס פתיחת שגרירות ארה"ב בירושלים.

במהלך שיעורו השבועי בבני ברק אמר הגר"מ מאזוז: "כעת באו ונטעו את שגרירות ​ארה"ב ​בירושלים, אחד הגדולים שם אולי ראש הממשלה, בלי ללבוש כיפה, בירך בשם ומלכות 'ברוך אתה ה' שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה'. יש כאלו ידעו רק לומר: 'זה אסור! זה ברכה לבטלה, על מה אתה אומר שהחיינו, מה קרה לך...', אבל אני לא אומר כך​​, אלא להפך! כל ניצוץ של אמונה בלבם של אלה שהם רחוקים מהתורה, זה ניצוץ שיתלבה ויהיה לאור גדול, אתה צריך לעודד, עצם האמונה בדבר, ברוך אתה ה אלוקינו מלך העולם שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה".

לדבריו: "פעם זה לא היה מודרני להזכיר שם שמים, עכשיו זרמו הרבה מים, ומזכירים שם שמים, השמאל יורד מטה מטה, ולא ​יישאר ממנו כלום. לאט לאט כולם יזכירו שם שמים. והשמאלנים המשוגעים ישארו מחוץ למחנה מושבם".

"הלך הרוח של היום לחזור לאמונה", הוסיף הרב מאזוז, "אנשים חוזרים לאמונה גם מי שלא אומר בפירוש, יש לו בליבו משהו"

הרב סיים את דבריו ואמר: "כשיגיע זמן האור הגדול של עם ישראל, כבר לא נצטרך להתפעל שאמריקה העבירה את השגרירות שלה, אדרבא כל אומות העולם יבואו להתחנן: תתנו לו פינה קטנטנה בירושלים שנשים בה שגרירות, שידעו שכל מה שהם עושים הרעש הוא אפס ותהו לעומת הגדולה של ישראל, וכשנדע את ז​ה​ ונאמין בזה,​​ הקב"ה יצליח אותנו וישמור ויגן על עם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר