חיים בן מאיה

התפללו: כאבים ונפיחות ברגל התגלו כחיידק טורף

מצבו של חיים בן ה-7 הידרדר תוך זמן קצר מאז שהובהל למיון עם כאבים ברגל וחום גבוה, במה שהתברר כחיידק טורף, שגרם להתפשטות זיהום חמור בגופו הקטן. אביו מבקש: התפללו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חיים-אבינר במיטתו בבית החולים (צילום: דוברות אסף הרופא)

חיים אבינר בן אנו, ילד בן שבע, בן למשפחה חרדית מהעיר לוד, התלונן בשבוע שעבר על כאבים חזקים, רגל נפוחה וחום גבוה.

רופא המשפחה שבדק את הילד בקופת החולים, שלח אותו בדחיפות למיון במרכז הרפואי אסף הרופא הסמוך. תוך זמן קצר מצבו של אבינר התדרדר, והוא הובהל לטיפול נמרץ ילדים, תוך שהוא סובל מרעידות, פרכוסים וחום גבוה מאוד.

חיים הקטן הורדם והונשם. וכך מתאר את שאירע, מנהל טיפול נמרץ ילדים באסף הרופא ד"ר איברהים אבו קשק: "אבינר הגיע אלינו כשהוא סובל מזיהום קשה, שתקף את הרקמות בדם וגרם לו להלם ספטי".

"נדרשה התערבות כירורגית מיידית, תמיכה נשימתית והמו-דינמית. הצוות הרפואי נלחם על חייו, ואכן בסוף השבוע, לשמחתנו, אבינר פקח את עיניו וחזר לאט לאט לעצמו. הוא יצטרך עוד מעקב ארוך - עד שיחזור לעצמו לגמרי".

אביו ינאי מציין בהתרגשות: "קרה לנו נס גדול. התפילות הרבות של עם ישראל לרפואתו של בננו, והדאגה לשלומו, חיזקו אותנו ונתנו לו כוחות לנצח את החיידק הטורף. הצוות הרפואי באסף הרופא עשה מאמצים כבירים להחזיר לנו את הילד ואנו אסירי תודה על כך".

אני מבקש להודות לכל אחת ואחד שנשאו תפילה, ומבקש להמשיך להתפלל להחלמתו המהירה של חיים אבינר בן מאיה", מסיים האב הדואג בתחינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר