סכנת נפשות

חזירי בר משוטטים בחופשיות: "לעירייה לא איכפת" • צפו

להקות של חזירי בר מסתובבות מתחת לבתיהם של תושבי מודיעין עילית, מסכנות את חייהם, מטרידות את שלוותם ומטנפות את הרחובות • העירייה - מתעלמת • צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ז בסיון תשע"ח | 30.05.18
החזירים המשוטטים במודיעין עילית (באדיבות המצלם)

המקרים הספורים הפכו לתופעה: לאחרונה פושטים חזירי בר מדי לילה, ובשעות הבוקר המוקדמות, על פחי שכונת חפציבה במודיעין עילית, תוך שהם גורמים בין היתר ללכלוך בלתי נסבל.

תושבי השכונה כבר התרגלו למראות, אך לא לסבל שיוצרים להם האורחים הבלתי קרואים, שאף מסכנים חיים כשהם חוצים את הכבישים בקבוצות גדולות מול כלי הרכב הנוסעים על הכביש ונהגיהם נאלצים לעצור בחדות כדי לא להתנגש בהם ולגרום לתאונות קשות.

מי שנאלצים אף הם לסבול מחזירים אלו, הם עובדי העירייה שחייבים מדי בוקר לעבוד קשה כדי להחזיר את מראה הרחובות המטונפים למצב נורמלי, אך ללא הצלחה ניכרת.

חזירי בר. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

כמה מהתושבים מתארים ל"כיכר השבת", כי הם כבר פנו פעמים רבות לעיריית מודיעין עילית ולשאר הגורמים, כדי למגר תופעה דוחה ומסוכנת זו, אך לא נענו מעולם.

אחד מהם, הרב י, מדגיש: "אני עצמי פניתי לעירייה מספר פעמים בנושא, אך אף פעם הוא לא הוסדר, פניתי גם בתאריך 20.2.17 למשרד להגנת הסביבה לפני יותר מחודשיים - וכלום. לאף אחד לא איכפת ממה שקורה פה".

'כיכר השבת' פנה לעיריית מודיעין עילית לשם קבלת תגובה לטענות הקשות, אך זו בחרה שלא להגיב.

מהמשרד להגנת הסביבה נמסר בתגובה: "ככלל, בנושא חזירי הבר יש לפנות לרשות הטבע והגנים האחראית על חיות הבר. יצוין, כי מבדיקת המשרד להגנת הסביבה לא התקבלו כלל פניות למשרד בנושא חזירי בר במודיעין עילית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר