חבר המועצה מש"ס

חיים כהן יוצא למלחמה בהקצאות מושכרות

הקצאות שמושכרות למוסדות אחרים בעשרות אלפי שקלים בחודש, זו תופעה שמעוררת את זעמם של בעלי מוסדות רבים. חבר מועצת העיר חיים כהן, מכריז כי יילחם בתופעה • צפו (חדשות חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
חיים כהן בנאומו (צילום: באדיבות המצלם)

חבר מועצת העיר ירושלים מטעם ש"ס, חיים כהן, מאיים להתעסק באחת הסוגיות הבוערות והקשות של ירושלים - ההקצאות המושכרות למוסדות אחרים.

"מתברר שיש עשרות מבנים שקיבלו אותם כהקצאה על פי חוק, אך כשנותנים הקצאה ליעד מסוים אי אפשר להקים משהו אחר. למרות זאת, אנשים עושים הסכם נחמד, מקבלים הקצאה ומשכירים למשהו אחר", הסביר כהן את הבעיה הסבוכה בנאום שנשא לפני כ-80 אברכים מכולל 'שאגת אריה' של הרב בנון.

לטענתו, הציבור הספרדי בירושלים משלם את המחיר של השחיתות, "מי הם אלה שמשלמים? אלו שבאמת מוסרים את הנפש על הפריחה של הציבור הספרדי. הציבור גדל אנחנו הכי גדולים בירושלים יש לנו צורך. אנחנו לא מגיעים מהבית הספר הזה, אנחנו מגיעים ביושר ונכנסים לפקיד ואנחנו חוטפים ולא מקבלים את ההקצאות".

"אני מתחייב בעז"ה אחרי הבחירות, אחד הדברים שאני הולך לעשות שאלת חכם, האם מותר ללכת למי שמשכיר למוסדות אחרים שקורסים ועל פי דין היה מגיע להם ולא היו צריכים לשלם שכירויות. האם מותר לי להיכנס לסוגיה הזו. אני יודע שתהיה מלחמת חורמה על הדבר הזה, אבל אני יודע שאם יש לי דעת תורה על הדבר הזה אני לא פוחד", הצהיר כהן.

במידה וחיים כהן אכן יצא למלחמה בנושא, הוא צפוי לצבור לעצמו אויבים רבים בעלי השפעה, שמחזיקים בבניינים המושכרים למוסדות אחרים, לעתים במיליוני שקלים מידי שנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר