תיעוד בלעדי

פתח תקווה: רמי גרינברג הקים 'פורום מנהלי מוסדות'

ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג הקים פורום מנהלי מוסדות, ובימים הקרובים, צפויים המוסדות החרדיים בעיר לקבל את תקציבי התמיכות של החינוך, כרגיל. צפו (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
גרינברג בישיבה עם המנהלים (באדיבות המצלם)

ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג הקים פורום מנהלי מוסדות חינוך חרדיים ודתיים בעיר, ובימים הקרובים, כפי הנראה, יקבלו המוסדות החרדיים בעיר את תקציבי התמיכות של החינוך, כרגיל, מעיריית פתח תקווה.

ההתפחות הזו מתרחשת לאחר החשש לעצירת התמיכות של כספי החינוך לעמותות החרדיות בעיר פתח תקווה, כאשר התברר כי ראש העיר רמי גריבנרג מתכוון להעביר את התמיכות כרגיל אבל בשינוי מדיניות משמעותי.

במהלך משותף, שהוביל גרינרברג יחד עם סגנו מש"ס, אריאל בוסו, הוקם פורום מנהלי מוסדות חרדיים ודתיים בעיר שיתכנסו אחת לתקופה אצל ראש העיר. בפורום יעלו ראשי המוסדות לדיון את הצרכים להם הם זקוקים וראש העיר כאמור יטפל בהם עם בוסו.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', הכינוס הראשון של פורום מנהלי מוסדות החינוך הדתי והחרדי התקיים ביום ראשון על פי בקשתו והזמנתו של ראש העיר, במהלכו העלו המנהלים את הבקשה מגרינברג, שיקח אחריות על מוסדות החינוך הדתיים והחרדיים בעיר.

בתיעוד בלעדי מתוך ישיבת הפורום שהגיע לידי 'כיכר השבת' נראים ראשי המוסדות שוטחים את בקשתם להמשך התיקצוב מצד העיריה.

בתיעוד, נראה אחד ממנהלי החיידרים בעיר אומר לגרינברג כי "יושבים פה כל המנהלים, שבעשירי לחודש כולם באחריות אישית משלמים משכורות, מים וחשמל. נבחר ראש עיר חדש וכולנו מברכים אותו. כולם מדברים על בולדוזר חדש שנכנס לעיר. אנחנו רוצים לשמוע אמירה שראש העיר לוקח אחריות על המוסדות האלה. שיש פה מערכת של אנשים שראש העיר מבין אותנו ורוצה לקחת אחריות".

ראש העיר השיב למנהלי המוסדות כי "מבחינת אחריות, יש רצון ואחריות לעזור, על פי המסגרת והמדיניות של החוק שמאפשרת לנו".

בתיעוד נראים חברי הפורום בסיום הישיבה, כשהם מודים לראש העיר "על הפגישה ועל התוצאה החיובית". ראש העיר שב והדגיש כי "יש לו רצון אמיתי לעזור ולא רצון מהפה אל החוץ".

מקורביו של ראש העיר גרינברג אומרים כי הפורום הוקם במטרה לסייע למוסדות החינוך החרדים והדתיים לקבל את את הכספים והסיוע להם הם זקוקים - שווה בשווה, ולא כפי שהדברים התנהלו עד כניסתו של ראש העיר לתפקיד.

מקורבי ראש העיר מוסיפים כי "בכך מקיים גרינברג את הבטחת הבחירות הבסיסית שלו ואת שאיפת חייו, שחזר עליה שוב ושוב בתקופת הבחירות - הציבור לא צריך את העסקנים, כי במידה רבה הם מזיקים לו יותר מאשר מועילים עבורו כאשר הם מחליטים להיטיב עם הקרובים להם ואת השאר הם זונחים".

לדבריהם, "פורום מנהלי המוסדות, הוא רק ההתחלה של שינוי המדיניות בעיר. כולם יקבלו הכל, אבל באופן מקצועי ואחראי. וכחלק משינוי המדיניות, יוקמו בהמשך מספר פורומים נוספים בנושאים החשובים עבור קיומו של הציבור החרדי בעיר. הכל לטובת הציבור החרדי והמנהלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר