"גורם לפירוק דגל התורה"

הרב בלוי מזהיר: מי שלא יתמוך ברביץ - ילדיו יבלו באבו גוש

המחנך הרב מרדכי בלוי, יוצא בחריפות נגד מתגדיו של יצחק רביץ לראשות מועצת טלז סטון, ומזהיר כי מי שלא יתמוך ברביץ - "ילדיו ילמדו ממנו לצפצף על גדו"י עד שילכו חלילה לבלות באבו גוש" (חרדים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
הרב מרדכי בלוי (באדיבות המצלם)

המחנך הרב מרדכי בלוי, יו"ר 'משמרת הקודש והחינוך', יוצא הבוקר (שני) בחריפות, בהודעה שפרסם, נגד תומכי המועמד העצמאי לראשות מועצת טלז סטון לקראת הבחירות שיתקיימו מחר - יום שלישי - ביישוב.

הרקע לדברים הם בין היתר הדיווחים על תמיכת אלמנת ראש המועצה הקודם, הרב אברהם רוזנטל ז"ל, במועמד העצמאי יעקב פלאי, המתמודד מול מועמד 'דגל התורה' הנתמך על ידי גדולי ישראל, יצחק רביץ.

"חברים מקרית יערים, פניה של הרגע האחרון", כותב הרב בלוי בהודעתו, "מי שיעשה חשבונות אישיים ויערב אינטרסים או סיבות רגשיות אלמנה וכדו' שידע שאח הוא לכל משחית, ובמו ידיו גורם להרס אמונת חכמים שזה יסוד קיומנו, ולפירוק דגל התורה".

הוא גם רומז על העונש שיקבלו אלו שלא יתמכו ברביץ: "מניסיון, ישלמו על כך מחיר כבד בצאצאיו רח"ל, ילמדו ממנו לצפצף על גדו"י, בסוף הם יצפצפו עליו עד שילכו חלילה לבלות באבו גוש".

בלוי מגלה כי באופן אישי לא תמיד הבין את הכרעות גדולי ישראל, אך תמיד קיים את דבריהם. "מצביעים יקרים בז"ב, דעו לכם נער הייתי וגם זקנתי, לא תמיד אהבתי או יותר נכון הבנתי בשכלי הקט כל הוראה של גדו"י נ"ע ויבלחט"א, אבל תמיד בצעתי בלי כחל ושרק, אחרת לעץ דמינו ה"י".

הרב בלוי חותם בהומור הירושלמי הידוע שלו: "מוטק'ה קשישא מירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר