המשפיע סיפר

האברך התגבר על היצר, שמר על עיניו וניצל מהתאונה הקשה

המשפיע החסידי רבי אלימלך בידרמן סיפר על אברך תושב אלעד בשם הרב ש.ג. שמשמש כמלמד בתלמוד תורה מפורסם בירושלים, שניצל בתאונה קשה בזכות ששמר על עיניו (בארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
רבי אלימלך בידרמן (צילום: דוד כהן)

המשפיע החסידי רבי אלימלך בידרמן סיפר בדרשתו בסוף השבוע את שסיפר לו אברך תושב אלעד בשם הרב ש.ג. שמשמש כמלמד בתלמוד תורה מפורסם בירושלים, וניצל בתאונה קשה בזכות כך ששמר על עיניו.

המלמד, נוסע בתחבורה ציבורית מידי יום מאלעד לירושלים, לצורך עבודתו. מאחר והוא נוסע מידי יום באותו קו ובאותה השעה הוא קבע לעצמו מקום קבוע באוטובוס - בצד הימני, צמוד לחלון, שם הוא לומד ונח בהלוך ובחזור.

האברך ש.ג. מספר כי "לפני שבועיים ביום שלישי לפרשת משפטים, עליתי לאוטובוס והנה בספסל שלפניי התיישבו להן שתי נשים שלא נראו במיטב הצניעות. הרגשתי כי יש בי ניסיון להביט בהן, וניסיון עמד לפניי האם לוותר על מקומי הקבוע מזה תקופה ארוכה, בו אני תמיד מוצא לעצמי קורת רוח על מנת שלא לעבור בנדנוד של איסור ועוון או שמא להישאר במקומי הקבוע".

האברך המשיך וסיפר לרב בידרמן כי "לכבוד בורא עולם קמתי ממקומי הקבוע ועברתי לצד השמאלי של האוטובוס על מנת שלא להיות עימן בקשר עין. והנה בעוד האוטובוס נכנס לכביש 443 אירעה תאונה קשה, האוטובוס שלנו נכנס חזיתית בג'יפ גדול, לא היו נפגעים מלבד כמה נוסעים שחוו טראומה.

"אלא שהנס הגדול התברר מיד בסיום התאונה כי הנזק והחבלה אירעו בדיוק היכן שישבתי קודם לכן. הרמזור נכנס בחלון בדיוק היכן שישבתי והחלון ניתץ לרסיסים ופגע ביושבים בסמוך".

"חיי ניצלו מפציעה קשה או ממוות", סיפר האברך, "ראיתי בחוש כמה אדם השומר על עיניו ניצל מכל צרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר